תהליך כתיבת עבודות אקדמיות – כל מה שרציתם לדעת

0
339
credit: pixabay

המטרה העיקרית בכתיבת עבודות אקדמיות היא הציון. אנחנו מבקשים להשלים את העבודה כמה שיותר מהר, להגיש אותה בזמן ולקבל עליה ציון גבוה. על מנת לעשות זאת אתם נדרשים לקרוא היטב את הדרישות של הקורס ולתכנן את הכתיבה בהתאם. שימו לב לדרישות למקורות מידע מסוימים, הגדרות, מספר עמודים ועוד. נדגיש שאת כל סוגי העבודות האקדמיות יש לכתוב בהתאם לכללי הכתיבה האקדמאית.

איך בוחרים שאלת מחקר?

השלב השני בעל עבודה אקדמית עם דגש על עבודות סמינריון הוא הגדרת שאלת המחקר. ברוב הקורסים תתבקשו לקבל את אישור המרצה לשאלת המחקר שלכם. שאלת המחקר נועדה לקבוע מה בדיוק אתם מבקשים לבדוק וכיצד. אם תבחרו נושא שמעניין אתכם באופן אישי או נושא שאתם בקיאים בו, הכתיבה תהיה פשוטה ומהירה יותר. בכדי להקל על הכתיבה כדאי לבחון מראש את מקורות המידע הזמינים ולוודא שיש מקורות מידע נגישים בשפה שתואמת את היכולות שלכם.

לאחר ניסוח שאלת המחקר תתבקשו לנסח את השערת המחקר, לפרט את שיטת המחקר ולהגדיר את אוכלוסיית המחקר. השלב הבא מציג את המחקר עצמו וכולל כתיבת פרקים, דיון, מסקנות, סיכום. כעת כאשר כתבתם כבר את גוף העבודה עליכם לרכז את מקורות המידע ולכתוב את עמודי הביבליוגרפיה בהתאם לכללי האקדמיה. כתיבת סמינריון במשפטים או בכל תחום אחר שלא בהתאם לכללים תסתיים באבדן מיותר של נקודות. סטודנטים רבים מאבדים 10 נקודות ויותר בגלל טעויות בכתיבת הביבליוגרפיה.

איזו עזרה אפשר לקבל בכתיבת עבודות אקדמיות?

בכל מוסד אקדמי תמצאו צוות של יועצים שכל תפקידם הוא לסייע לסטודנטים. אם נתקלתם בקושי פנו אליהם בבקשה לסיוע. עזרה בכתיבת עבודה תוכלו לקבל גם מהמרצה או מהמתרגלים בקורס. אל הצוות האקדמי תתבקשו להגיע עם שאלות ספציפיות ולקבל עזרה נקודתית. הסיוע המועדף על רוב הסטודנטים הוא קניית עבודות. חברת גרייד פקטורי מסייעת לסטודנטים רבים בהשלמת התואר בזמן עם ציון גבוה בהרבה מהממוצע.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים עבודה אקדמית בתשלום?

  1. כתיבה מקורית
  2. התאמה לדרישות של הקורס
  3. עמידה בזמנים (הגשה בזמן)
  4. התחייבות לציון גבוה

חברת גרייד פקטורי צברה בשנים האחרונות ניסיון רב בכתיבת עבודות אקדמיות. צוות הכותבים נבחר בקפידה ומונה רק אקדמאים בעלי יכולות גבוהות. הציונים הגבוהים שהכותבים משיגים פעם אחר פעם מדברים בעד עצמם. אם אתם זקוקים לעבודה אקדמית טובה שתעלה לכם את הממוצע – חייגו עכשיו אל גרייד פקטורי. העבודה תהיה מוכנה בדיוק בזמן ולכם יהיה מספיק זמן להשקיע במבחנים, בקידום של הקריירה, בזוגיות ובעצמכם.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן