כל מה שצריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא

0
252
קרדיט CANVA

משכנתא עסקית

משכנתא מהווה הלוואה חשובה מאוד שלא מעט אנשים נעזרים בה כיום לצורך רכישת דירה. אולם מעבר למשכנתא הרגילה אשר משמשת לצורך רכישת דירה למגורים או השקעה, ניתן למצוא גם משכנתא עסקית. מדובר על הלוואה לעסק אשר כנגדה ישועבד הנכס שבבעלותו של העסק. המשכנתא עשויה לסייע לעסק ברכישת נכס על ידי כך שהעסק לא יצטרף להוציא את מיטב כספו על רכישת הנכס ויוכל לעשות זאת באמצעות מינוף על ידי הלוואה בדמות משכנתא עסקית. כך למעשה העסק יוכל להשקיע את ממונו בתחומים רווחים יותר בטווח הקרובה לרבות התפעול הבסיסי של העסק. כמובן שגם עבור בקשת משכנתא לרכישת דירה וגם עבור הגשת משכנתא עסקית, מחזור משכנתא או כל סוג של משכנתא אחרת, כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה בתחום.

מה חשוב לדעת על משכנתא?

לא משנה אם מדובר על משכנתא עסקית או על משכנתא הרלוונטית לצורך רכישת דירה, הרי שמדובר על סכום כספי גדול הניתן בהלוואה, אשר כנגד אותו סכום כספי זה, הנכס ישועבד עד שיסתיימו תשלומי המשכנתא. בכדי לקבל את המשכנתא בסכום המבוקש לכם, יש צורך להביא הון עצמי ולהציג אותו לבנק, יש להציג כנגד את סכום המשכנתא הרלוונטי לכם לרכישת הדירה ויש צורך להציג גם מסמכים שונים המעידים על יכולת ההחזר שלכם. הבנק חייב לוודא כי יש לכם את היכולת הכלכלית לעמוד בהחזר המשכנתא ואם בהתאם לנתונים שלכם אין לכם אפשרות לעמוד בהחזרים, הרי שלא תהיה לכם אפשרות לקבל את המשכנתא. חשוב מאוד לדעת שגם אם לא אישרו לכם משכנתא בשל העובדה שאתם מסורבים בבנק, כיום ניתן למצוא גם משכנתא למסורבים בתנאים מאוד ספציפיים ובכדי להגדיל את הסיכויים לקבל משכנתא גם אם אתם מסורבים, כדאי להיעזר ביועץ משכנתאות.

מחזור משכנתא – מה זה אומר?

תחום נוסף שקשור למשכנתא הוא מיחזור משכנתא. כלומר, לקחת משכנתא חדשה, בתנאים הרבה יותר טובים, בכדי לכסות משכנתא ישנה. אם המשכנתא שלקחתם לפני לא מעט שנים כבר לא משתלמת לכם ואתם יודעים שאתם יכולים למצוא משכנתא משתלמת יותר כיום, יועץ משכנתאות יכול לסייע לכם למחזר את המשכנתא שלכם וכך לחסוך לא מעט. בחירת המסלול הנכון למשכנתא החדשה, תנאי ריבית אטרקטיביים ובנק נכון לקחת ממנו את המשכנתא הרלוונטית לצורך מחזור, בהתאם יכולים להסיר מעליכם נטל כלכלי משמעותי של תשלומי משכנתא שהייתם משלמים עד כה על המשכנתא הקודמת שלכם. דברו איתנו 0546530573

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן