ניתוח הגדלת חזה

0
202
קרדיט Canva.com

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי שמטרתו להגדיל את הגודל, הצורה או הנפח של החזה. במהלך הניתוח, מנתח פלסטי מיומן ומוסמך בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מניח שתלי סיליקון מתחת או מעל לשרירי החזה או רקמת השד. השתלים מחזיקים מעמד מעל עשר שנים בממוצע, ואצלנו בקליניקה יש תעודת אחריות מלאה על השתלים לכל החיים.

למה לעבור ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מתבצע כדי:

  • להגדיל חזה קטן
  • לשחזר את גודל וצורת החזה לאחר הריון, ירידה במשקל או הנקה
  • להשיב את הסימטריה כשהחזה אינו סימטרי.
  • לשחזר את החזה לאחר ניתוח כריתה בעקבות סרטן השד.

ניתוחים פלסטיים כוללים ניתוחים משחזרים וניתוחים קוסמטיים.

למה ניתן לצפות מהניתוח?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי, ולכן יש לחשוב היטב לפני הבחירה בהליך. לפני הניתוח, המנתח מסייע למטופלות לבחור את הגודל של השתל הדרוש. ניתן לעשות זאת על ידי הכנסת שתלים בגדלים שונים לחזייה, כדי לראות איך הם מרגישים. הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית.

הניתוח ישאיר מעט נפיחות, אבל היא תיעלם בתוך שבועיים. גם קווי החתך ידהו. לאחר מכן, המטופלת תוכל להחליט האם ההליך עומד בציפיותיה.

התאוששות

עם התפוגגות חומר ההרדמה, המטופלת תקבל משככי כאבים כדי להקל על הכאב. עם היציאה מבית החולים או מהמרכז הרפואי, אסור לנהוג, ולכן חשוב לארגן בן משפחה או חבר שיסיע אתכן הביתה. התפרים נספגים, או מתמוססים, ונעלמים בדרך כלל תוך 6 שבועות.

בשורה התחתונה

בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק משנת 2003 בניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים, מועסקים מיטב המומחים בתחום והצוות המקצועי המיומן ביותר בארץ. כל ניתוח פלסטי או הליך אסתטי מתחילים עם ייעוץ מקצועי, בדיקות רפואיות וגופניות, והרכבת תוכנית טיפול מותאמת אישית לצרכי המטופלים.

עם מועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, יש לנו מוניטין של מומחיות בתחום ואנחנו מבצעים מגוון הליכים, כולל ניתוח הגדלת חזה או כל הליך אסתטי אחר, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובהליכים הבטוחים ביותר, בהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של המטופלים. חייגו עוד היום 1-800-210-210

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן