ייצוג בנושאי עבודה – כל מה שאתם צריכים לדעת!

0
182
credit: canva.com

ייצוג בנושאי תעסוקה

עורך דין לדיני עבודה מתמחה בכל הקשור לדיני עבודה, בין אם זה סכסוכים בעבודה, הטרדות מיניות ועוד, כמו כן עו"ד מקצועי יעניק לכם את הידע והכלים שאתם צריכים על מנת להתנהל נכון בכל הקשור לתחום התעסוקה, בנוסף לכך על מנת לבחור בעו"ד מקצועי ומומלץ ישנם מספר דגשים והם:

  • נוטריון- עורך דין דיני עבודה מקצועי ומיומן יהיה גם נוטריון, אשר הוא רשאי לאמת מסמכים שונים, כמו כן לא כל עו"ד יכול להיות נוטריון, אלא הוא צריך לגור בישראל, להיות לפחות עשר שנים עו"ד וכן להיות חבר בלשכת עורכי הדין.
  • פיטורים וליווי שיחת שימוע- פיטורים יכולים לעשות שלא כחוק, ועל כן תוכלו לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי לענייני עבודה אשר ייצג אתכם בתיק זה וידרוש עבורכם את הדברים שאתם ראויים להם, בנוסף לכך תוכלו לבקש שעורך הדין שלכם יתלווה אליכם לשיחת השימוע.
  • ביקורות וניסיון- כמו כן על מנת לוודא שעורך הדין שלכם מנוסה, שאלו אותו בנושא אשר אתם רוצים את שירותיו, בררו האם התעסק כבר בתיק כמו שלכם על מנת להבין האם זהו עורך הדין הטוב ביותר עבורכם, בנוסף לכך ראו ביקורות אודותיו ונסו לדבר עם אנשים אשר כבר שכרו את שירותיו.

במידה והינכם מעוניינים בשירותיו של עורך דין דיני עבודה תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין ונוטריון יעקב שניטמן. משרדנו הינו משרד בוטיק אשר הוקם בשנת 2004, והינו מתמחה בתחום משפט עבודה ומשפט מסחרי ומספק עבור לקוחותיו יחס חם, תודעת שירות מדהימה ומקצועיות.

בחירת עו"ד תעסוקה מיומן

בשביל לבחור נכון מבין עשרות עורכי דין דיני עבודה מומלצים יש לוודא תחילה את הניסיון של עו"ד וכן גם את הניסיון של הפירמה שלו, הניסיון של עורך הדין מתבטא לא רק בשנות הניסיון שלו, אלא גם האם הוא יכול להיות נוטריון ולאשר מסמכים, או האם הוא בקיא מספיק בתיק הספציפי שלכם. בנוסף לכך שמעו ביקורות אודות עורך הדין וראו האם משרדו תואם את ההשקפות שלכם.

פציעות ואובדן כושר תעסוקתי

עורך דין תאונות עבודה בחיפה יהיה בעל המקצוע אשר ייצג אתכם מול גוף העבודה שלכם, ובעיקר מול המוסד לביטוח לאומי, כמו כן על מנת שתקבלו במדויק את מה שאתם צריכים לקבל הקפידו לבחור בעורך דין מקצועי ומיומן לכך, לשם כך תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין ונוטריון יעקב שניטמן. משרדנו מתמחה בכל הקשור למשפט עבודה ומשפט מסחרי וכן אנו גם מספקים שירותי נוטריון באופן מקצועי וחוקי. לפרטים נוספים וייעוץ חייגו: 04-8642034 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן