חוויה קולינרית – איך הופכים אחת לבלתי נשכחת

0
194
credit: canva.com

אוכל, ובמיוחד אוכל טעים מקרב בין אנשים. בהיותו גורם מקרב, אנשים בוחרים במסעדה באירועים כמו יום הולדת, סיום תואר, יום נישואים או סתם חשק להתפנק. השף במסעדה אחראי על הטעמים, הריחות, הצבעים והמרקמים ובכך הופך את חווית האכילה לחוויה קולינרית נהדרת, שבזכותה אנשים חוזרים לאותה מסעדה פעם אחר פעם.

כיום, לא כל המסעדות מצליחות לייצר את חווית הטעמים האלו לקהל הלקוחות שלהן ובכך לא מצליחות לייצר את אותו קסם, אותה חוויה. אך באמצעות יועץ קולינרי, שמבין את חשיבותו של אוכל טעים, הן יכולות להשתנות ולייצר את הקסם.

מחשבה יוצרת מציאות, קולינרית

אתם מגיעים למסעדה, לבר או לבית קפה המלצרית מכניסה אתכם ואתם מקבלים תפריט, פעולה שגרתית שלוקחת רגע. בכל מקום בו מוגש אוכל, מוצע ללקוח תפריט, בו הוא יכול לראות את ההיצע הקולינרי של המקום ולבחור את המנה המתאימה לו באותו רגע.

בכל מקום, התפריט משתנה, והוא משתנה בהתאם לסוג המקום, לסוג המאכלים ולקונספט המקום. אמנם קבלת התפריט מצידו של הלקוח היא פעולה רגעית, אך עבור בעל העסק נדרשה מחשבה רבה שקיימת מאחורי בניית תפריט. זוהי משימה הדורשת מחשבה רבה על המרכיבים של כל מנה, החיבור בין כל המנה לכדי שפה קולינרית אחת וגם תמחור והתאמת המחירים המתאימים עבור כל מנה.

גם החזון צריך ייעוץ

מגיל קטן אתם מבשלים בבית. הבישול מלווה אתכם בכל רגע, אתם אוהבים טעמים, ריחות ומעריכים אוכל טוב ומנות מורכבות. החלטתם ללכת עם החלום והלכתם אחרי הלב, או בעצם הבטן ויצרתם תפריט שמבטא את מי שאתם ואת החזון שלכם. ועכשיו, הגיע השלב של הקמת המסעדה. לפתוח מסעדה זה תהליך לא פשוט שמלווה בהרבה חששות: האם יגיעו לקוחות, האם ההכנסות יכסו את ההוצאות והאם בכלל ניתן לעשות רווח מפתיחת מסעדה.

החששות מוצדקים – מעורבים בתהליך פרטים רבים וחשובים שישפיעו על היכולת הכלכלית שלכם להשאיר את המסעדה הפתוחה. ייעוץ עסקי למסעדות הוא בחירה שיכולה לאפשר לכם להוציא לפועל את החזון הקולינרי שלכם ולהצליח לתפעל את המסעדה כעסק רווחי. New rest היא חברה אשר מלווה ומייעצת ללקוחות בתחום תעשיית המזון, ההסעדה והאירוח, מלווה אותם בתהליכים שונים ומציעה פתרונות לכל צורך על מנת לדייק את העסק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן