מעצבת פנים בצפון

0
82
קרדיט: Pixabay

מעצבת פנים בצפון מספקת שירותים מקצועיים לאנשים פרטיים, לעסקים ועוד. היא מתכננת ומעצבת את הבתים והמבנים האחרים בהתאמה לצרכי הלקוחות, לטעמם האישי, לתקציבם וכדומה. הרצון והצורך הוא לייצור מרחב פנימי נוח, פונקציונלי ונאה. לטובת תכנון כולל מושלם היא משתמשת בכלים תכנוניים ונעזרת בחוש היצירתי הטבועה בה. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD "תכנון ועיצוב פנים" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מעצבת פנים בצפון – מתאימה את התכנון לשטח ולנוף

מעצבת פנים בצפון מתכננת על פי תנאי השטח הקיימים בכל אזור. בצפון ניתן למצוא מרחבים ונופים של הרים, עמקים, ים כחול ועוד. היא תנצל את הנוף הנשקף לטובת מיקום הבית. כן, תתחשב בשיפועים, בצורת המגרש וגודלו, בכיווני האוויר וכן, באלמנטים חשובים אחרים. היא תקבל את תוכניות המגרש, תלמד על צרכי הלוחות לגבי קו העיצוב המתאים והאהוב עליהם, כפרי, קלאסי, מודרני ואחר. בנוסף, גודל הבית, מספר קומותיו ועוד. התכנון יכלול חשיבה על כל הבית עם ירידה לפרטים קטנים בכל חדר וחלל. כך, לטובת מרחב פנימי נוח לשימוש, בטוח ונאה.

שימוש באלמנטים ייחודיים

קו העיצוב יוביל לאורך כל הבית עם שינויים מתבקשים לגבי כל חדר וחלל. תשומת לב מיוחדת תוקדש לסלון הנחשב לחדר  הייצוגי. היא תנסה ליצור נישות, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח עם בריקים ואלמנטים ייחודיים אחרים המוסיפים עניין. ייעשה שימוש בחומרים מעולים על גווניהם. כך, עץ, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל, קש, פלסטיק ועוד. כולם יכולים להשתלב נהדר ביניהם ובתוך קו העיצוב. כל אחד מהם יכול להוסיף רבות בדרך ליצירת הרמוניה נעימה התורמת לאווירה הרצויה והמבוקשת. גם המרחב החיצוני הצמוד לבית יתוכנן בקפידה כדי שתהיה זרימה טובה מבפנים החוצה ולהיפך.

משרד בעל שם

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD "תכנון ועיצוב פנים" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים הקשבה והפנמה, תכנון מעולה, פתרונות יצירתיים, הגשת תוכניות לרשויות, פיקוח וליווי צמוד וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון עשירים המגיעים, בין היתר, מביצוע פרויקטים רבים ללקוחות רבים ותשרת בשמחה אחרים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן