מנקאי – צמח המים הזעיר

0
79
קרדיט Pixabay

מנקאי צמח המים הזעיר שהביא את הבשורה לתחום מזונות העל! בירק זה סגולות בריאותיות רבות וייחודיות. הסיבה העיקרית להתרגשות סביב צמח המים היא שהוא היחיד שיש בו ויטמין 12B בצורתו הטבעית. נתון זה קריטי בחשיבותו לצמחונים וטבעונים! איזו דרך מעולה לצרוך ויטמין חשוב זה, מבלי לפגוע באף יצור חי. אם אתם רוצים לרכוש את כל מזונות העל, הכירו את Berry Fairy חנות האונליין שמביאה אליכם את המוצרים האיכותיים ביותר!

מנקאי-ערכים תזונתיים

מנקאי שימש כצמח מאכל קדום במזרח אסיה. מעבר להיותו תחליף לצמחונים  וטבעונים הוא טומן בגודלו הזעיר עוד שלל יתרונות בריאותיים. לצמח זה, ריכוז גבוה במיוחד של חלבון וחומצות אמינו. מכיל ברזל בשיעור גבוה ושלל ויטמינים דוגמת ויטמין A ויטמין E  ומינרלים נוספים. בצמח הקטנטן יש גם חומצה פולית, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון רבים. בזכות יתרונות לקטגוריה של צמח על. סגולה נוספת הקיימת בו היא איזון רמות הסוכר בגוף.

בארץ ישראל

הסנסציה סביב מנקאי נובעת בין היתר מגידולו המרשים בישראל. מדובר בסצנה חקלאית ייחודית, מכיוון שצמח זה גדל ללא שימוש באדמה. גידול זה הינו אחד הגידולים הידידותיים ביותר לסביבה, בעיקר מכיוון שהוא גדל בחממות בטמפרטורה גבוהה ונשלט בעזרת סנסורים- ללא צורך בעזרה של בן אדם. מבלי שימוש באדמה, עם תאורה מינימלית ומעט מאוד מים, מסוגל הצמח הפלאי לשכפל עצמו מדי שבעים ושתיים שעות. בשל כך, הוא גדל לאורך כל השנה מבלי להיות תלוי בחילופי העונות. עצם היותו גדל כמעט ללא מים כלל, הופך אותו לצמח ידידותי התורם רבות לקיימות.

אני רוצה לקנות

אם ברצונכם להכניס את הצמח הזעיר והבריא לתזונה שלכם, הגיע הזמן להכיר את Berry Fairy חנות האונליין באווירת בוטיק ואיכות. אצלנו ניתן למצוא את כל המזונות שצריך כדי להפוך את שגרת החיים לבריאה במיוחד. בין שלל המוצרים באתר תוכלו להתרשם ממגוון פירות קפואים, מזונות על באיכות מרבית. אנו שמים דגש רב על מוצרים ללא גלוטן וללא סוכרים מעובדים. איזה כיף לשמור על תזונה בריאה בצורה פשוטה ונגישה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן