מה הוא הנזק של חרקים ומזיקים?

0
297
ריסוס טרמיטים
credit: canva.com

איך לזהות עכבר

בין אם בבית, במשרד או במפעל- עכברים מהווים מטרד. הם יכולים לגרום לנזק, לצד היותם חיה המעבירה מחלות וחיידקים אל בני האדם. פעמים רבות, העכברים מסתתרים במקומות שלא ניתן למצוא אותם. לרוב, הסימנים המעידים על כך שקיים עכבר במבנה הם גללי העכבר, שגודלם הוא של גרגר אורז וסימני כרסום קטנים שניתן לראות על אריזות מזון, קרטונים וגם כבלים חשמליים. ניתן להזמין מדביר עכברים במידה ומגלים או חושדים כי יש נוכחות של עכבר במבנה, על מנת להפטר מהמטרד .

ברק הדברות הנה חברה המבצעת הדברה במגוון מזיקים בשיטות מתקדמות מתוך רצון למגר את בעיית המזיקים ולטפל בה מהשורש. החברה היא עסק משפחתי, לה ותק של מעל ל-30 שנות ניסיון ומעניקה שירות מקצועי ואדיב.

נזק לרכוש כתוצאה מטרמיטים

חומר העץ פופולרי מאוד בבנייה או בעיצוב רהיטים. הוא חזק, ורסטילי ובעל צבעים וסגנונות שונים הנותנים אופי שונה למבנה ולעיצוב. אך יש דבר אחד שצריך לזכור לגביו- העץ הוא "התזונה" של הטרמיטים, אותם מזיקים אשר יכולים לעשות נזק רב לרהיטים ולמבנה המערבים עץ. אותם טרמיטים אינם מזיקים לאדם אך מהווים בעיה שיש למגר ולפתור עבור הרכוש המוביל גם לנזק כלכלי. במידה ומתרחשת חדירה של טרמיטים לעץ, חשוב לבצע ריסוס טרמיטים מהר ככל האפשר, באמצעות איש מקצוע שיידע כיצד לפעול על פי אזור ההתרבות שלהם וכמותם.

טיפול בחולדות

בעת גילוי חולדות בבניין, בבית או במשרד מדבירי חולדות הם הכתובת אליה יש לפנות. ניתן ללכוד את החולדות הקיימות, אך חשוב לבצע גם הדברה על מנת שלא יגיעו חולדות חדשות במקום.  למדבירים אלו ניסיון וידע בהדברת מזיקים ושימוש בחומרים שונים בהתאם לסוג החולדה, הכמות והאזור או המבנה בו היא נמצאת. כיוון שחולדה היא חיה חכמה מאוד, נדרשת סבלנות וחשיבה נכונה כיצד ללכוד אותה. בהתאם לכמות החולדות נקבע אורך התהליך, שעשוי לקחת מספר ימים ואף להגיע לחודש ימים.

ברק הדברות היא החברה בעלת ותק וניסיון של למעלה מ-30 שנות פעילות. החברה היא עסק משפחתי, העוסק בהדברה של מגוון מזיקים בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מאמינה בפתרון של בעיית המזיקים מהשורש על מנת לאפשר ללקוח להיות בראש שקט.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן