חשבתם פעם על חווית אוכל של שף פרטי לאירועים בבית?

0
415
שף פרטי לאירועים בבית
קרדיט https://chefalonpur.com

הטרנד של שף פרטי לאירועים בבית זוכה בשנים האחרונות לקאמבק ענק. בכל הנוגע לעריכת אירוע או אירוח מסיבה, הגישות הנפוצות ביותר הן יצירת תפריט אישי ברמת מסעדה, הזמנת שף פרטי שמגיע עד הבית, ותכנון אירוע ייחודי.

תוכלו לבחור מתפריט קייטרינג שף פרטי  Express של השף אלון ראובן פור, ולקבל הצעה לחבילה שכוללת תפריט בהתאמה אישית, בישול אצלכם בבית, ואירוח יוקרתי.

שף פרטי לאירועים בבית? זה אולי נשמע יוקרתי ויקר, אבל מספר יתרונות למעשה מגיעים עם אפשרות זו, שמאפשרת לכם לקיים את האירוע או המסיבה בבית שלכם, לקבל שף פרטי שיכין אוכל מפואר, עם צוות שמטפל בכל שלבי האירוע כך שתוכלו להתפנות לארח את האורחים שלך! חייגו עוד היום 052-3282470

בחירת תפריט

אחד היתרונות הגדולים ביותר בשכירת שירותי שף פרטי לאירועים בבית הוא שהשף מספק לכם תפריט מובחר, עם מגוון עצום של אפשרויות מזון. ומה שהכי טוב בשירות זה הוא שאתם יכולים לבקש תפריט מותאם אישית שכן שף מוסמך יבשל את האוכל.

הארוחות יוכנו ויוגשו על ידי טבח מיומן ומורשה, ותוכלו לצפות לאיכות מהשורה הראשונה, שתגרום לאורחים שלכם להיות מרוצים לחלוטין!

הכנת אוכל

מבחינת האוכל, אין לכם מה לדאוג. כל מה שאתה צריך לעשות אחרי בחירת התפריט היא להשאיר הכל למומחה. שף פרטי לאירועים בבית יטפל בכל שלבי האירוע, מרכישת המרכיבים עד לבישול ועד הכנת המעדנים השונים. אפילו ההגשה שלהם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת וליהנות עם האורחים שלכם, שיקבלו הגשת מנות מובחרות ישירות עד הצלחות שלהם!

 זה הזמן לתכנן אירוע

קחו בחשבון שהצלחת אירוע חורגת מתפריט האוכל. לרוב, המקום עצמו יוצר את האווירה וקובע את האווירה שתתרום לכלל הצלחת האירוע.

מה שטוב בקייטרינג שף פרטי Express הוא שהשף אלון ראובן פור, שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, מטפל לא רק באוכל ובמשקאות, אלא גם במערך האירוע! זה בדרך כלל כולל את הקישוט, הסידור, המלצרים, וצוות המטבח. חייגו עוד היום 052-3282470

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן