ללוות את הפרויקט בצורה מלאה ומקצועית

0
304
קרדיט freepik

בכל הנוגע לפרויקטיי בניה, המלאכה רבה אך כך גם הבירוקרטיה – ישנם אישורים רבים שיש לבקש מהרשויות המקומיות, העירייה, מוועדת התכנון והבניה ומגורמים נוספים עוד טרם תחילת הפרויקט ולכל אורך תהליך הבניה. מדובר בהליך מורכב, וככל שהנכס שנבנה גדול, רחב ויקר יותר, מתגבר גם הקושי לקבל את כל האישורים הנכספים במועד הרצוי. לכן, על מנת להתמודד עם הבירוקרטיה על הצד הטוב ביותר ולהתנהל בצורה נכונה עם הגורמים השונים, חשוב לפנות אל עורכי דין תכנון ובניה על מנת לקבל ליווי, ייעוץ וייצוג לכל אורך הדרך.

קרדיט: freepik.com

לתכנן את העתיד

בניגוד לדעה הגורסת כי אין צורך לכתוב צוואה משום שכל רכושכם יעבור לילדים בכל מקרה, בפועל המציאות שונה בתכלית וישנה חשיבות משמעותית לכתיבת צוואה תקפה. כתיבת צוואה היא חיונית הן למשפחת הכותב הצוואה, והן לאדם עצמו- ראשית, האדם יוכל להיות בטוח כי כל רכושו, ממונו ונכסיו יחולקו בהתאם לרצונותיו ליורשים שיבחר. בניגוד למדינות אחרות באירופה, החוק בישראל מתיר לאדם לבחור באופן חופשי לחלוטין למי ירצה להוריש את עזבונו ואת מי ירצה לנשל. שנית, צוואה תקפה תוכל למנוע סכסוכי ירושה במרבית המקרים, ובני המשפחה יבינו שזהו רצון המנוח ויוותרו על מאבקים משפטיים ארוכי ומייגעים. ישנן ארבע דרכים לכתוב צוואה תקפה על פי החוק, כאשר הבחירה בין הדרכים השונות היא חופשית למדי, מלבד אפשרות של צוואה בעל פה. על מנת לוודא כי צוואתכם אכן תקפה לפי חוק הירושה, מומלץ לפנות אל עורך דין צוואות לייעוץ וליווי משפטי.

להתנגד לצוואה בעזרת עורך דין מומחה

אף על פי שמטרתה של הצוואה היא להוכיח את רצון המנוח ולהנציח אותו בחלוקת העיזבון כפי שרצה, לעיתים לאחר הגשת הבקשה לצו מימוש צוואה המשפחה תגלה כי הצוואה שהוגשה לא משקפת את הרצונות שהביע המנוח במהלך חייו בכל הנוגע לחלוקת עזבונו. במקרים מעין אלו, ניתן להגיש בתנאים מסוימים ובעזרתו של עורך דין לענייני צוואה התנגדות לצוואה, ולהביא את הדיון מרשם הירושות לבית הדין על מנת להוכיח כי יש לבטל את הצוואה משום שיש בה פגם. ישנן ארבע טענות עיקריות אשר בתי המשפט יקבלו בהוכחתן את הבקשה לביטול הצוואה – אם נתגלה מסמך ירושה מעודכן יותר, אם יש פגם בצוואה והיא איננה משקפת את הרצון שהמנוח הביע בחייו, אם היא נכתבה בהשפעה בלתי הוגנת או אם נפל בה פגם טכני. זקוקים לייעוץ משפטי? משרד עורכי הדין שדה ושות' כאן בשבילכם. לפרטים נוספים חייגו למספר 077-8046080.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן