מאיפה מתחילים לעצב את הגינה שלכם?

0
267
עיצוב גינה
credit: canva

עברתם לדירה חדשה לפני כמה חודשים ועדיין לא הצלחתם לעצב אותה כמו שאתם רוצים. קניתם כמה אביזרים, השתמשתם בכמה עציצים ועדיין מאוד לא נוח לכם לארח את האורחים ולקיים מפגשים עם חברים בגינה. עיצוב גינה יכול להיות מצוין עבורכם בשלב הזה, גם יוריד מכם את העומס לחשוב איך לעצב את המרחב וגם כשמדובר באיש מקצוע, יש לו המון רעיונות וניסיון והוא יוכל לעזור לכם לדייק את הרצונות והמחשבות שלכם לכדי עיצוב מתאים. במקרה הזה כדאי להתייעץ עם אדריכל נוף, שיביא יחד עמו את הידע והמקצועיות שאתם זקוקים ותוך זמן קצר אתם מסודרים. כפיר פישר אדריכלות נוף מוביל בעיצובי גינה מקצועיים, יחד עם הניסיון והידע שהוא צבר בשנים האחרונות הוא יכול לעצב לכם את הגינה בהתאם לצרכים שלכם.

עיצוב גינה – מאיפה מתחילים?

כדי להגיע לשלב תכנון ועיצוב גינה, צריך לבצע עבודות מקדימות. למרות שיש ברשותכם מרחב וסביבה נוחה לעבודה, אתם צריכים להתחיל לחשוב או לפחות לדמיין איך הגינה תראה. הן מבחינת הצבעים, האביזרים, אם אתם מעוניינים בחומרים מסוימים, באזורי מים כמו מפל, נחל או בריכת דגים ויותר מכך, האם אתם זקוקים למקום ייעודי לפינוי גזם, אתם מעדיפים אדמה מסוג מסוים ועוד. אדריכל פנים יכול לעשות עבורכם את העבודה הזו, אך התהליך יכול לקחת זמן. אם תגיעו עם הידע והבחינות שכבר עשיתם, תוכלו לקצר את התהליך ולייצר עבודה קלה יותר לאיש המקצוע ולאחר מכן, הגינה תהיה מוכנה תוך זמן קצר יחסית בשונה מלקוחות אחרים שלא מגיעים מוכנים לשלב הזה.

בחירת אביזרים מוגנים מהשמש

שלב בחירת האביזרים בעיצוב גינה הוא חשוב. שכן, רוב האביזרים שנמכרים היום יכולים להיות לא איכותיים ולהיהרס תחת השמש. אם התחלתם בתהליך החיפוש אחר האביזרים ואתם מתקשים, מומלץ לפנות לאדריכל נוף ולהתייעץ ואף לקחת אותו להמשך עבודה בסביבת הגינה שלכם. אל תתפשרו על בחירת אביזרים, תהיה לזה משמעות גדולה כשתגיע עונת הקיץ, ותראו איך החומר נהרס תחת השמש.

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף בעל מוניטין רב בעיצוב גינות, ויחד עם הידע והמקצועיות שהוא מביא עמו, הוא יכול לעצב לכם את הגינה תוך בחירת החומרים הנכונים והאביזרים המתאימים לכל עונה.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן