בדיקת אי סבילות למזון

0
257
Credit Canva

ישנן לא מעט תופעות שונות עימן חולים רבים נאלצים להתמודד בכמה דרכים שונות, כאשר לא מעט מחקרים מצביעים על כשלושים אחוזים מסך החברה הסובלים מאי סבילות למזון. מקרים אלו ברובם נחשבים לדי סמויים ולכן המודעות הציבורית שלהן לא נחשבת לדי גבוה, זאת למרות התסמינים הלא כל כך נעימים שעלולים להתווסף במקרים כאלו. על כן בדיקת אי סבילות למזון נחשבת לבדיקה היעילה ביותר לאבחון של מקרים כאלו, כאשר כיום ניתן לבצע בדיקות אלו מבלי זמן המתנה ממושך בקופה אלא לקבוע זאת בצורה פרטית. ואחת החברות הפרטיות אשר מתמחה בעשור האחרון בתחום זה בישראל, היא חברת Human Test המאפשרת בדיקות עבור מגוון רחב של מחלות שונות, מיפויים גנטיים והכל מבלי לצאת מהבית.

בדיקת אי סבילות למזון – קצת הסברים

בדמנו קיימים תאי פלסמה שבאחריותם לייצר נוגדנים בשם lgE, כאשר ברוב הזמן הכמות שתהיה בדמנו תהיה נמוכה ובמקרים של חשש לאלרגיה או בחשיפה אל מזונות אלרגנים שונים, כמות הנוגדנים עלולה לגדול. הרבה לפני קיומה של בדיקת אי סבילות למזון, חשוב להכיר באילו תסמינים עלולים להופיע ולעקוב אחריהם בין אם אלו יהיו מיגרנות קשות, עייפות, קשיי ריכוז וכמובן בעיות עיכול שונות. בדיקת הרגישות למזון מתבצעת על ידי איתור עלייה בנוגדני הlgE, והינה בדיקת דם פשוטה המתבצעת תחת ניתוח של המאפיינים השונים ובכך מצליחים להתאים לא רק את סוג הטיפול אלא גם את מאילו מאכלים הנבדק צריך להישמר.

לחזור אל החיים

בדיקת אי סבילות למזון תאפשר בעזרת ליווי של תזונאי ורופא מומחה, הכרה ומיפוי רחב של המזונות אשר עלולים לפתח אי סבילות ולגרום לתופעות שונות ומנגד גם להתאים גם טיפול נכון אשר עשוי לכלול גם טיפול תרופתי או ולעיתים אף בנוסף גם תפריט מאוזן. כל אלו יוכלו להחזיר את הסובלים מאי סבילות לסוגים שונים של מזונות, בחזרה אל החיים. לכן בדיקות שאמורות להיות כל כך מדויקות דורשות גם אנשי צוות מקצועיים, לכן אחת ההמלצות היא חברת Human Test המציעה מגוון בדיקות ביתיות בפריסה ארצית. חייגו אלינו עוד היום >> 1-700-700-907

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן