המתבגרים מדברים על קעקועים ופירסינג? לא צריך להיבהל

0
304
סטודיו קעקועים תל אביב
Credit: Pixabay.com

דרך בה רוצים מתבגרים רבים להביע את עצמם היא קעקוע. הם רואים בכך גם מעין "מבחן אומץ" מעצם הפעולה וגם הדוגמה מבטאת שלהם או חלקים שהם בוחרים להחצין. הורים רבים נבהלים מהרצון של הילד/ה לעשות קעקוע. אנו ממליצים באמת לא לאפשר לעשות את הקעקוע מוקדם מדי אך כשאתם מזהים שהדבר בא מרצון אמיתי ובצורה מושכלת אפשר לבדוק. אם תלכו עם הרצון של הילד תהיה לכם שליטה רבה יותר על הדרך בה הדבר יתבצע. תוכלו למשל לקחת חלק בבחירת סטודיו לקעקועים בתל אביב או אזור אחר, סטודיו שנראה לכם מקצועי ואמין.

קישוט לגבה או לבטן? כל מה שצריך זה להקשיב

דרך נוספת מלבד קעקוע (או בנוסף לו) לביטוי עצמי היא פירסינג. היום יש כל מיני סוגי פירסינג במקומות שונים. הוא יכול להיות בגבה, בבטן, בנקודות שונות באוזן (לא רק בתנוך) כמו טראגוס והליקס וגם בלשון ובשפתיים. גם כאן, כמו שהצענו לגבי קעקוע, אל תקפצו בבהלה אחורה. קודם כל הרבה עושים היום פירסינג, ולא רק מתבגרים. דבר שני, אפשר לנווט ולהגיע לנקודה ששניכם תהיו מרוצים, גם הילד יקבל את מה שרצה וגם אתם יודעים שהוא עושה את הפירסינג באזור המקובל עליכם וחשוב מכך, במקום מורשה ומוסמך. לא כל חנות פירסינג תל אביב ובכלל עושה את העבודה בצורה היגיינית, מדויקת ומוקפדת. גם כאן הסכמה שלכם תאפשר בחירה נכונה יותר של המקום.

איך לבחור קעקוע מתאים?

הסכמתם על קעקוע ו/או פירסינג והגעתם לסטודיו המתאים שנראה לכם מקצועי. מה שנשאר הוא בחירת הקעקוע. תשתדלו לתת לילד יד חופשית כאן. אפשר קצת לכוון אותו, להבין ממנו מה חשוב לו שיהיה בו, האם הוא בהכרח נעול על קעקוע שרוול או שהקעקוע יכול להיות קטן יותר או במיקום שונה. הדגישו לו שקעקוע ילך איתו וישאר גם בגילאים הרבה יותר מתקדמים. לא בטוח שכל מתבגר יבין לגמרי את המשמעות אבל נסו לכוון. בכל מקרה, קעקוע וגם פירסינג הם דרך של הילד לשחרר את עצמו, למצוא דברים חדשים, לבטא ולגוון. אפשר וכדאי ללכת איתו כך שתדעו שהוא קיבל את הטיפול הטוב ביותר. סטודיו מורנו בתל אביב הוא סטודיו מקצועי לקעקועים ופירסינג בו תקבלו את השירות והטיפול הטובים ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן