עורך דין גירושין בצפון – מטלות רבות לפניו

0
222
חדלות פירעון יחיד
קרדיט: freepik

עורך דין גירושין בצפון מטפל בבני זוג הרוצים להיפרד מסיבות שונות. הוא יכול לייצג את שני הצדדים ועושה זאת, לרוב, כאשר מרבית ההסכמות קיימות. לחילופין, הוא יכול לייצג רק צד אחד והדבר מתבקש כאשר קיימים חילוקי דעות מהותיים. כך או כך, החוק מחייב פתרון המקובל בהסכמה או כזה הנכפה על ידי בית המשפט. עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

עורך דין גירושין בצפון ישמע את דברי וטענת הצדדים וינסה לגבש תכנית מקובלת על שני הצדדים. הבעיות החשובות הן נושא המשמורת על הילדים וחלוקת הכספים והנכסים הקיימים. כאשר שני אלו אינם בנמצא אז מלאכתו קלה יותר. הקושי העיקרי הוא מציאת הסכמות לגבי ילדים קטינים, ובין היתר, מתן מענה לשאלות שונות. כך, היכן הם יתגוררו, מי נושא בדמי המזונות עבורם, שעות ביקור של הורה שאינו מתגורר עימם, חינוכם והטפול השוטף בהם וכדומה. בעיה אחרת היא חלוקת הרכוש והכספים הניתנת לפתרון בקלות רבה יותר. חלוקת רכוש מורכבת מעט יותר וניתן לחלק אותו על פי ערכו בין בני הזוג. לחילופין, מכירתו וחלוקת הכספים שנגבו מהמכירה. במקרים מסוימים, יכול עורך הדין לפתור בעיות על ידי שכנוע, ניהול משא ומתן ועוד.

הסכם

עריכת ההסכם חשובה ונעשית על פי החוק על מנת לתת לו תוקף משפטי. יש צורך להכניס בו את כל הסעיפים הנדרשים שיש להתייחס אליהם. תהליך הכנת הסכם הינו מורכב אבל לרצון טוב של שני הצדדים יש משקל וחשיבות. אחרת, התהליך עלול להיגרר לבתי משפט ולעלות כסף, זמן וכעסים מיותרים.

שירות מקצועי

עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה הנאמנים והמקיפים כוללים ייעוץ, ניהול מו"מ, ייצוג, ליווי משפטי בעת מחלוקות או כל ליווי נדרש אחר. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, וכן, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדה לכל לקוח נזקק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן