השתלת שיער כמה עולה בקליניקה טובה בישראל?

0
219
credit Canva

מעוניינים לבצע השתלת שיער? סקירה מקיפה של עלויות וגורמים שמשפיעים על המחיר תבטיח קבלת תמורה מלאה בעד כספכם. שיחה קצרה אל קליניקות במטרה לשאול על השתלת שיער כמה עולה אינה מספיקה לקבלת החלטה נכונה. חשוב לבדוק מה בדיוק כלול במחיר בכל הצעה ולוודא שמדובר בקליניקה עם ניסיון, צוות מקצועי, ציוד חדיש ואחוזי הצלחה גבוהים. מחירים של השתלות שיער נקבעים על פי מספר זקיקי השיער שיש להעביר, מורכבות הטיפול ורמת המומחיות של הרופא. ניולוק קליניק ידועה כמרכז מוביל להשתלות שיער לגברים ונשים על בסיס טכנולוגיה חדישה וציוד שאינו גורם לצלקות. חייגו עכשיו לתיאום פגישת אבחון עם צוות המומחים של ניולוק קליניק.

השתלת שיער כמה עולה להתקרחות קלה

ברוב המקרים השתלת שיער כוללת העברה של 4,000 עד 6,000 זקיקי שיער. ככל שמספר הזקיקים יהיה יותר נמוך כך גם המחיר. חשוב לציין שהתמחור מתייחס גם לעלויות של חומרי הרדמה, טכניקת ההשתלה, הוצאות חדר ניתוח, משך הטיפול. לקבלת פרטים נוספים אודות העלויות הצפויות כדאי לתאם פגישת ייעוץ לאבחון ראשוני. האבחון משמש לבדיקת התאמה והמלצה על טכניקת ההשתלה שתשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מה חשוב לדעת על מחירים של השתלות שיער?

בחירה מהירה של קליניקה להשתלת שיער בארץ לא כדאי לבסס על הצעת המחיר הנמוכה או הגבוהה ביותר אלא על המלצות. מחירים זולים באופן משמעותי ממחיר השוק עלולים להעיד על טיפול לא מקצועי וכדאי לבחון הצעות כאלו בזכוכית מגדלת. ניולוק קליניק מבצעת טיפולי השתלת שיער באמצעות צוות רפואי מומחה ומנוסה. ההשתלות בניולוק קליניק מתבצעות באמצעות ציוד חדיש שמשיג תוצאות טובות ומראה טבעי. אל תתפשרו על פחות מהשתלת שיער ללא צלקות, ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

מי הרופא שמבצע את ההשתלה?

כבר במהלך פגישת הייעוץ חשוב לשאול מי הרופא שצפוי לבצע את ההליך ומהי ההכשרה שלו. במידת האפשר כדאי לחפש המלצות ולשוחח עם מטופלים שעברו השתלת שיער אצל אותו הרופא. אם פגישת הייעוץ אינה מתבצעת מול הרופא המטפל בקשו לשוחח עמו ולהיפגש עמו.

השתלת שיער בשיטת FUE

שיטת FUE היא אחת השיטות החדשות והטובות ביותר. זוהי טכניקת השתלת שיער שמאופיינת בתקופת החלמה קצרה ואינה כוללת צלקות. השתלת שיער FUE מתבצעת ללא חיתוך של רצועות עור. הרופא המטפל מחלץ את זקיקי השיער בעזרת מכשור מיוחד שאינו דורש חיתוך. השתלת שיער בשיטת FUE תהיה לרוב ארוכה יותר אך התוצאה הסופית תהיה מראה טבעי. מעוניינים במראה טבעי וטיפול נטול צלקות? חייגו עכשיו 052-5920313 ניולוק קליניק לשאול השתלת שיער כמה עולה בשיטת FUE?

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן