טיפול יום פסיכיאטרי

0
88
קרדיט - Canva

במהלך טיפול יום פסיכיאטרי המטופל מקבל מיומנויות שיעזרו לו להתמודד עם לחצים, בעיות וקשיים. הוא גם מקבל עזרה בהגשת בקשה לשיקום קהילתי. האשפוז נועד להקל על מתמודדי הנפש לעבור את האפיזודה הקשה בחייהם. לרבים מהאנשים אשר גם ככה נמצאים במצב נפשי ירוד, אשפוז פסיכיאטרי בבית חולים לא בהכרח יועיל, אל יכול להכניס בהם חרדות מיותרות. אשפוז יום פסיכיאטרי בה לתת ענה לנושא זה, ולספק תמיכה וסביבה נעימה לחולה עד להחלמתו רכז ניקה ישראל מספקים את השירות ומקבלים כל אדם אשר זקוק לתמיכה נפשית רחבה.

מה זה התקף פסיכוטי?

בפסיכיאטריה, נוירולוגיה, רפואה כללית והפרעות נוירו-התפתחותיות, אפיזודות פסיכוטיות הן לא יוצאות דופן. ההתקף הפסיכוטי עשוי להתבטא במגוון דרכים:

  • תוך מספר ימים או שבועות, בהופעה פתאומית.
  • במהלך תקופה ממושכת, כאשר לוקח חודשים עד שהוא מתבטא.
  • כאשר הגל החריף של ההתקף אינו שוכך ומשאיר סימפטומים מתמשכים גלויים.

חוסר המגע עם המציאות ופגיעה משמעותית בשיפוט ובתובנה הם היבטים מרכזיים של המצב הפסיכוטי. נזק זה עשוי להיות חלקי או מלא. הופעת הזיות, חריגות נפשיות בצורה של אשליות, שינויים בדיבור או הופעת התנהגויות חריגות, כולם משפיעים על אובדן הקשר למציאות. אדם הסובל מפסיכוזה עלול לדבר אחרת, להתבטא מדי פעם באופן לא מובן, להפגין חוסר שקט מוגזם ולהגיב לגירויים שרק הוא יכול לקלוט (הזיות). במקרים אלו, רבים נבהלים מהמצב ופונים לעזרתם של אנשי מקצוע. במקרים רבים, טיפול יום פסיכיאטרי יכול לסייע לאנשים להתגבר על המקרה, ולהימנע אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, אשר יכול להיות חוויה לא נעימה.

מה זה טיפול יום פסיכיאטרי?

ניקה ישראל המספקים טיפול יום פסיכיאטרי שמים דגש חזק הן על טיפול קבוצתי והן על טיפול פרטני. מכיוון האשפוז הוא לא מלא, וניתן כטיפול בנסיבות משבר ומצוקה, מהלך חייו של המטופל נשמר ככל האפשר. פסיכיאטרים, אחיות, פסיכולוג, פסיכותרפיסט, עובד סוציאלי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מרפאות לאמנות ומרפאה בעיסוק לרוב מרכיבים את הצוות המקצועי. ניקה ישראל עושים את כל המאמצים לאפשר למטופל לקבל את מקסימום העזרה והתמיכה, ולאפשר להם חזרה הירה ובטוחה לשגרת החיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן