האם אפשר למנוע אשפוז בכפייה?

0
85
קרדיט canva

אירוע של התמודדות עם מחלת נפש הוא אף פעם לא פשוט. מדובר על טראומה של ממש עבור המטופל עצמו וכמובן, עבור בני המשפחה. חשוב לנו להגיד כבר עכשיו, אנחנו כאן כדי לספק מידע מקצועי כללי, בשביל שיהיה בידיכם עוד מידע. הרשום כאן הוא כמובן לא תחליף לאבחון מסודר וקבלת מענה טיפולי מתאים עבור המקרה שלכם.

אנחנו, קבוצת 'רוח ים', יצרנו את 'סינטי'. מדובר על בית מאזן למניעת אשפוז . התפקיד שלנו , כמו שאנחנו רואים אותו, זה לספק מענה תומך, מקצועי, במרחב בטוח, פסטורלי ומוגן, כדי לאפשר למטופל לעבור את התקופה המורכבת הזו בהצלחה. אנחנו רוצים לשתף אתכם כעת, על המתרחש אצלנו בבית האיזון.

שינויים לוקחים זמן וצריכים להיעשות באופן מקצועי

אשפוז היא מילה מאיימת, בעיקר משום שהאסוסיאציה היא של אשפוז בכפייה או אשפוז בבית חולים 'למשוגעים'. אבל האמת היא כי בסך הכל מדובר על העברה של המטופל לסביבה סטרילית, מוגנת, כזו שתאפשר לו לעבור את השינוי בצורה הטובה ביותר. חשוב להבין, התמודדות עם מחלת נפש היא לא משהו שאפשר לפתור ברגע אחד. לא מדובר על ילד ששבר רגל וכעת אנחנו צריכים להניח גבס בשביל לאחות את השבר. העבודה עם הנפש היא עדינה ומורכבת. לא פעם נשתמש בכמה כלים טיפוליים בעת ובעונה אחת. למשל, CBT הטיפול הנפשי, כלומר, יצירה של התניות חדשות עבור המטופל, לצד שימוש באיזון תרופתי. טיפול באומנות ינתן ביחד עם טיפול קבוצתי וכן הלאה. כלומר, אנחנו רוצים ליצור מרחב בו המטופל יהנה מתשומת לב ומעין מקצועית, לאורך כל תהליך השיקום.

בדרך כלל האשפוז מיועד למי שיש חשש כי הם עלולים להזיק לעצמם או למי מהקרובים שלהם. אבל יש מקרים בהם הטיפול ינתן גם למי שמעוניינים לעבור תהליך החלמה משמעותית ובוחרים להיכנס לתהליך.

מה אנחנו מציעים בעצם

אנחנו פועלים בתחום בריאות הנפש כבר שתים עשרה שנים. קבוצת 'רוח ים', מעניקה מענה מקצועי לאינספור מטופלים בכל שנה. הקמנו את בית האיזון 'סניטי', לאחרונה, כדי לאפשר למטופלים ומטופלות, ליהנות מחלופת אשפוז ראויה. אצלנו אנחנו מעניקים טיפול בחרדה, טיפול בדיכאון, טיפול בהפרעת אישיות גבולית, מאניה דיפרסיה וכן הלאה.

אם אתם או מי מהקרובים אליכם סובל מסימפטומים של מחלה נפשית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי, אישי, עוד היום. אל תישארו עם זה לבד, אנחנו כאן.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן