חתונה דתית – עם די ג'יי או בלי?

0
218
credit: canva.com

חתונה דתית חייבת להיות מתוכננת היטב ויש צורך לדאוג לשירותים רבים כולל שירותי מוסיקה. אופי החתונה מחייב תקליטן אשר מכיר את התחום ואת סוג המוסיקה הרצוי בהן.  בני הזוג יכולים למצוא אחד כזה ולבקש שירים אשר ילוו היטב את האירוע. על ידי כך הם ישדרגו את החתונה ויוסיפו רבות לחוויה שלהם ושל האורחים. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

חתונה דתית – בליווי מוסיקה תוססת

חתונה דתית תהפוך לתוססת עם דיג'יי מקצועי ובעל כריזמה ונוכחות. בנוסף להשמעת המוסיקה המתאימה והשמעת שירים ידועים של זמרים מהמגזר הדתי,  הוא גם מנחה את הערב ומרים אותו לגבהים. הוא יודע לעשות רימיקסים לשירים מבוקשים ואחרים, מנגן על קלידים וכלי נגינה אחרים, מוסיף מכונות תיפוף אוטומטיות ברקע ועוד. כך הוא הופך את חווית המוסיקה לחיונית מאוד. רגע הכניסה לחופה הוא מרגש מאוד. בני הזוג יבחרו את השיר המלווה והדיג'יי ישמיע אותו להעצמת חוויתם. רגעים חשובים אחרים בכל אירוע כזה הם קבלת הפנים, הארוחה, וכמובן, הריקודים אשר מתנהלים על פי המסורת הדתית. במהלך הריקודים יגבר הקצב והמוסיקה תקפיץ את האנשים ותגרום להם לרקוד, לעלוז ולשמוח. חתונה שמחה וחיונית כזאת תיזכר לטוב לאורך זמן.

הכנות חשובות

חלק חשוב בכל התכנון הוא בחירת הרפרטואר של השירים שילוו לכל אורך האירוע. התקליטן, שהוא אף המפיק המוסיקלי, יכול להמליץ על שירים אשר, לדעתו, יעצימו את חווית המוסיקה ואשר יתאימו לטעמו של קהל המוזמנים. הצעותיו הטובות, לרוב, יתקבלו. הוא מגיע עם ציוד רב הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה, מחוללי עשן ואפקטים נוספים להעצמת המעמד.

שירות מתקליטן מעולה

יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח המתלבט לגבי בחירת השירים. בנוסף, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה לדתיים, כמו גם, לרבים אחרים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן