רשם הקבלנים העלאת סיווג

0
307
Credit Canva

היי, אתה שם. כן, כן- אתה. בין אם אתה עובד בתחום הבנייה ושוקל להוציא רשיון ובין אם אתה כבר קבלן רשום, אנחנו בטוחים שהסיווג שלך מעסיק אותך. גם ככה, לא לגמרי מובן איך לקרוא את תעודת הסיווג, מה בכלל אומרים כל המספרים והאותיות,  אך מה שבטוח- אנו מעוניינים בעלייתו. בכתבה הבאה נבין יחד בצורה הברורה ביותר איך עובד כל העניין של רשם הקבלנים העלאת סיווג.

רשם הקבלנים העלאת סיווג – האם זה בכלל אפשרי?

שאלה טובה. קודם כל והכי חשוב- התשובה היא כן! רשם הקבלנים העלאת סיווג הינו לגמרי מצב אפשרי. הדגש העיקרי הוא על כך שניתן להגיש בקשה אחת מדי שנה. היבט מרכזי נוסף הינו בכך שלא ניתן לעלות יותר מדרגה אחת בכל שנה, כך נשמרת העלייה  כמבוקרת והדרגתית. מובן כי על מנת שבקשתכם תתקבל יש להמשיך לעסוק בענף ולצבור ניסיון מקצועי והמלצות מהשטח.

זה כדאי לי?

זה לא יהיה מוגזם אם נגיד שזה הכי כדאי בעולם. רשם הקבלנים העלאת סיווג, זה מסוג החיפושים בגוגל שימליצו עליהם בכל אתר. הסיבות בטח כבר ברורות מאליהן, אך למי שעוד לא השתכנע עד הסוף, או למי שצריך רגע ריענון, נחזור עליהן גם כאן. העלאת דרגת הסיווג מאפשרת לכם להגיש מועמדות לפרויקטים גדולים יותר הן בהיבט היקף הפרויקט ובהיבט גודל התקציב. המספר 5, אשר מהווה את הדרגה הגבוהה ביותר מצביע על כך שאין תקרת תקציב. כן, כן אתם שומעים נכון. מסתובבים בינינו עובדי בנייה ללא הגדרת תקציב מקסימלי. עם מאמץ, עבודה קשה והתמדה תוכלו גם אתם לטפח את העסק ולהגדיל את הכנסותיכם מדי שנה!

אם אני מפחד מבירוקרטיה

מי לא מפחד קצת מבירוקרטיה? קודם כל חשוב שתדע שהחלק הקשה מאחורייך. ברגע שיש תעודת קבלן רשום פשוט צריך להגיש טופס בקשת העלאה מדי שנה וטופס חידוש מדי שנתיים. ככה פשוט. אנו בכל זאת ממליצים להיעזר בחברת קומות- רישום קבלנים. חברה עם ניסיון עתיר שנים וצוות מומחים שיודע בדיוק מה צריך לעשות. חייגו עוד היום > 073-215-8309

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן