הום סטיילינג קורס

0
228
קרדיט https://kerrenor.co.il/

אוהבת להסתכל בפינטרסט ולקבל השראה מבתים בכל העולם. יש בתים בעיצוב חם, יש כאלו המשתמשים בפלטת צבעים מונו-כרומטית, יש בתים בעיצוב יוקרתי עם ברזי זהב בשירותים ויש כאלו שבעיצוב מינימליסטי ומהוקצע. כל כך הרבה סגנונות רבים ושונים, אלמנטים מהם נרצה לשאוב השראה בעיצוב ביתנו, אך פעמים רבות נגלה כי מדובר במשימה לא פשוטה. במקצועות העיצוב הדרך בין התכנון לביצוע היא דרך המצריכה מקצועיות וחוש אסתטי מפותח. אם בא לכם לרכוש כלים בתחום, הום סטיילינג קורס זו תוכנית הלימודים המושלמת עבורכם. המדרשה לעיצובהמקום שלך ללמוד ולהתפתח.

תוכנית לימוד- הום סטיילינג קורס

במסגרת הום סטיילינג קורס תרכשי ידע וכלים פרקטיים שאינם מצריכים הבנה בתשתיות או בנייה. הידע שתרכשי יאפשר לך לעצב חללים בצורה הכי אסתטית שתמקסם את היתרונות הטמונים בחלל. תוכנית הלימוד אורכת שישה מפגשים הנמשכים כשלוש שעות כל אחד. הידע הנרכש יאפשר מיומנויות עיצוב בסיסיות דוגמת הבנה בסגנונות שונים, הבדלים בין עיצוב מודרני לקלאסי ואיך להתבונן על כל חלל ולמצוא את היתרונות שלו. בכל שיעור נתמקד בחלל אחר בבית, כדי להבין איך מעצבים כל חדר בהתאם לפונקציה הייחודית לו והבנה של הצרכים שלך או של הלקוח.

למי מתאים הקורס?

מיועד לאנשים שעוברים לבית חדש, או שהילדים יצאו מהבית ,או המעוניינים לשדרג את הקיים בכלים עיצוביים מטריפים. מתאים לאנשים עם חוש אסתטי מובהק, אשר מעוניינים להרחיב את הנגיעה שלהם לתחום. אם אתם עומדים לפתוח עסק, קליניקה או חנות- גם לכם יש מה ללמוד במסגרת הום סטיילינג קורס. בואו לקבל כלים פרקטיים שיאפשרו לכם להבין איך לקרוא תוכנית אדריכלית ולדעת איזה ריהוט הייתם רוצים לקנות מבעוד מועד. בתוכנית הלימוד נלמד גם להכיר את כל הסגנונות ופלטות צבעים משלימות, כך שניתן להגיע גם ללא ידע אומנותי- פשוט עם רצון ולב פתוח ללמידה.

המדרשה שלנו

המדרשה לעיצוב – הכשרה מעשית להנדסאים ומעצבי פנים הינו אחד מהמשרדים ובתי הספר לעיצוב המובילים בישראל. הקורסים שלנו מספקים ידע נרחב ומקצועי, באווירה קשובה ונעימה הכוללת יחס אישי. בוא ללמוד ולפתח את החוש האסתטי שלכם, וליהנות מבית שיהיה הרבה יותר מארבעה קירות עבורכם. חייגו עוד היום 052-8521529

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן