בר מצווה בסגנון קצת אחר – מתחילה בהר מירון

0
636
קרדיט: barmitsvabakotel.co.il

בר המצווה של הילד הולך ומתקרב ואתם בהתרגשות גדולה פונים לכל מפיקי האירועים האפשריים בסביבה שלכם, על מנת לתכנן אירוע מיוחד ובלתי נשכח. אבל, אם יש משהו אחד שיכול להפוך את האירוע שלכם להצלחה מסחררת, היא האפשרות להפיק בר מצווה באזור העיר צפת או בהר מירון. מדובר בחוויה מיוחדת ומרגשת לכל בני המשפחה והיא הופכת לחוויה נפוצה הרבה יותר, אם אתם בוחרים לפנות למפיקי אירועים מיומנים ומנוסים כמו אסתי בוסקילה.

למה לעלות לצפון בבר המצווה?

אחרי שנים רבות שבהן חוויית בר מצווה ישראלית באה לידי ביטוי בעיקר טיולים באזור ירושלים או בעליה לכותל, בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי משמעותי או לכל הפחות נכונות לחשוב על בר מצווה בצפת, בתור אופציה נוספת לטיול המיוחד של הילד שלכם. זהו אזור מדהים מבחינת מראות ונופים, עם משמעות חשובה מאוד מבחינת התרבות היהודית. ולכן, ממש לא מפתיע לגלות שיש הרבה יותר ביקוש וגם הרבה יותר מה לעשות באזור העיר צפת, במהלך טיולי בר מצווה.

בדיוק כמו כל טקס מעבר אחר – מירון היא מקום חשוב

אזור הר מירון הוא אזור שמכיל בתוכו המון משמעות מהבחינה הדתית והוא הפך בשנים האחרונות למרכז תרבותי שוקק חיים. החל מבר מצווה ועד טקס חלאקה מסורתי, משפחות שרוצות להפוך את האירועים המשפחתיים למרגשים יותר, בוחרות להגיע לאזור הר מירון וצפת, ושם לערוך את המסיבות הגדולות והמיוחדות של המשפחה.

ההשלמה לאירוע – היא התכנון של האירוע עצמו

כדי לתכנן את האירוע המשפחתי שלכם, חשוב לכם לקחת בחשבון פרמטרים כמו חוויית האירוח שאתם רוצים להעניק לבני המשפחה והחברים הקרובים. הזמנת שירותי קייטרינג בצפון, יכולה לייצר בשבילכם תנאים מעולים מה שאומר שיהיה הרבה יותר קל לעצור לארוחת צהריים גם בטבע, ואתם תוכלו ליהנות מאוכל טעים וטרי, שמשלים את האווירה בשבילכם. כל מה שצריך לעשות, הוא לפנות לעזרת מפיק אירועים, זהו תחום ההתמחות שלו ולקבל את הסיוע שיאפשר לכם להפיק אירוע מדהים.

שנים רבות של ידע מקצועי וניסיון בתחום ההפקות, מאפשרות לאסתי בוסקילה לייצר חוויות אירוח מדהימות באזור צפת והר מירון. בכל אירוע יש מחשבה על כל הפרטים הקטנים וכל משפחה יכולה לייצר לעצמה את חוויית הבילוי המיוחדת שלה בקלות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, ניתן לפנות למספר הטלפון של אסתי: 0559698788

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן