הכירו את אחד מהמקצועות היותר מרתקים שקיימים היום בשוק התעסוקה: חוקר פרטי

0
743
הכירו את אחד מהמקצועות היותר מרתקים שקיימים היום בשוק התעסוקה: חוקר פרטי
קרדיט: Freepik

אנחנו רואים אותם הרבה בטלוויזיה, ושמענו עליהם רבות. מי הם החוקרים הפרטים בישראל ומה תפקידם? על כל אלה נענה בכתבה הבאה.

ראשית חשוב להדגיש ולציין כי חוקר פרטי איננו מקצוע שקיים רק בסרטים או בטלוויזיה, תתפלאו לגלות כי ישנו ביקוש עצום בכל הנוגע לחוקרים פרטיים עבור מגוון תחומים ושירותים. קואנטין חקירות בע"מ, הינו חוקר פרטי בירושלים מבוקש, מקצועי, ומנוסה מאוד. יחד נדון בכתבה הבאה מי הם החוקרים הפרטים ומה תפקידם כולל.

מי הם החוקרים הפרטיים?

חוקרים פרטיים הינם אנשים סקרנים ויצירתיים השואפים לחקר גילוי האמת, אשר עברו הכשרה ייחודית של כשבעה חודשים, ולאחר מכן עברו התמחות של כשלושה שנים במשרד חקירות מורשה. רק לאחר סיום ההתמחות של חוקר פרטי במשרד חקירות המורשה, יוכל החוקר לגשת למבחן הסמכה מדיני של משרד המשפטים.

מה תפקידם של החוקרים הפרטיים?

משרד חקירות פרטי מקצועי ואיכותי, מתמחה במתן שירותים במגוון תחומים וביניהם:

חקירות פיננסיות וכלכליות- חקירות מסוג זה מטרתם לגלות מידע אודות כספים שנעלמים ללקוח, איתור אנשים אשר חייבים כספים ונעלמו, איתור נכסים (דירות של המשפחה בחו"ל למשל) ועוד.

חקירות נעדרים- על פי החוק הישראלי רק לאחר 24 שעות יכול אדם שנעלם להיחשב כנעדר ויהיה ניתן לפנות למשטרה למען איתורו. גם לאחר שיהיה ניתן לפנות למשטרה למען חיפוש הנעדר, לעיתים הדבר עלול לקחת זמן רב עקב ריבוי הפניות ועיסוקים של כוחות המשטרה. חוקר פרטי לעומת זאת מיד מתחיל את משימת איתור הנעדר וכן שם את משימת איתור הנעדר בעדיפות עליונה. על כן רבים אשר נקלים למצב בו הם מחפשים אחר יקיריהם פונים לחוקר פרטי.

חקירות בתחום הגירושין וסכסוכי משפחה- כמובן שאי אפשר לדבר על תחום החקירות הפרטיות בעידן המודרני בו אנו חיים, מבלי לדבר על סכסוכי משפחה והליכי גירושין. בהרבה מקרים ישנם חששות של אחד מבני הזוג לחוסר לויאליות, וכן עדויות סותרות של בני הזוג בנושא זה. לטענתו היא בגדה בו, לטענתה לא וההפך. על כן רבים פונים למשרד חקירות פרטיות על מנת לגלות את חקר האמת.

מחפשים חוקר פרטי איכותי, מקצועי, ודיסקרטי?

אם הנכם מחפשים חוקר פרטי מקצועי ומנוסה, עבור כל סיבה שהיא, פנו אל קואנטין חקירות בע"מ. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר במספר 052-7074446.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן