כיצד בוחרים עורך דין מומלץ לגירושין?

0
627
קרדיט: Freepik

על מנת לבחור עורך דין מומלץ לגירושין יש לשים לב למספר פרמטרים עיקריים. תהליך הגירושין הינו תהליך קשה רגשית, ארוך ופעמים רבות אף מתיש. הוא כולל דיונים רבים, חיכוכים וויכוחים אינסופיים וחוסר הסכמה אשר פעמים רבות קשה מאוד לגשר עליה. על מנת להפוך את התהליך מעט יותר פשוט ובכדי לא לבזבז את כל האנרגיות הנפשיות שלכם מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין. לקבלת ייעוץ ראשוני בנושא ולמענה על שאלות נוספות הרימו טלפון לעו"ד ירון גרוס ונשמח להיות לכם לעזר.

תהליך גירושין עם עזרת עורך דין

ידוע לרבים כי הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לצלוח את תהליך הגירושין בצורה הטובה ביותר כאשר כל הזכויות המגיעות לכם נשמרות היא בעזרתו של עורך דין מומחה. אך כיצד בוחרים עורך דין טוב ועל מה יש לשים את הדגש? הנה מספר טיפים חשובים:

  • ניסיון – אין ספק כי הנקודה החשובה ביותר בעת בחירת עורך דין הינה הניסיון. עורך דין בעל שנות ניסיון רבות לבטח חווה מגוון רחב ושונה של תיקים וסיפורים ומכיר את המערכת על בוריה לכן יש באמתחתו את כל הכלים הטובים ביותר לעזור לפתור גם את המקרים הקשים והסבוכים ביותר.
  • מקצועיות – עורך דין טוב הינו עורך דין הפועל בצורה מקצועית, שעומד בזמנים, מנהל בצורה מבוקרת ושיודע בדיוק מהי הדרך הנכונה להגיע אל התוצאות הטובות ביותר.
  • אנושיות – טיפ לא פחות חשוב הוא לבחור בעורך דין אנושי. בתקופה רגישה זאת אתם זקוקים לאדם אשר יודע להביע את הרגשות הנכונים בזמן הנכון ובכך להיות לכם למשענת.

כל הליך משפטי הינו הליך לא פשוט ולא נעים, אך הליכי גירושין יכולים להיות קשים אף יותר, כיוון שבעת הזאת בני הזוג נוגעים בנקודות התורפה החלשות ביותר האחד של השני – מה שמעורר רגש חזק בעת הדיונים. על מנת להצליח לשלוט ברגשות ולו במעט ולהקל על התהליך אל תוותרו על שירותיו של עורך דין. עו"ד ירון גרוס, נוטריון בחיפה, העוסק בתחום דיני המשפחה שנים מרובות וביכולתו לעזור לכם לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזאת בדרך קלה מעט יותר וכן להגיע אל התוצאות המדויקות עבורכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן