מדוע חשוב להתקין מצלמות אבטחה בעסק?

0
1123
מדוע חשוב להתקין מצלמות אבטחה בעסק?

שימוש במצלמות בעסק הוא בגדר חובה כיום. גם אם מדובר בעסק קטן תעשו שימוש במצלמה אחת או שתיים – העיקר שהעסק יהיה מגובה. השימוש במצלמות אבטחה מרחיקים פורצים וגם במקרה חס וחלילה של פריצה, גניבה או אפילו עובד מתוך החברה שגונב – תוכלו לזהות זאת באמצעות מצלמות האבטחה שלכם. מצלמות אבטחה יכולות להיות מחוברות לרשת האינטרנט ולגבות את התכנים בענן, יכולות להיות מחוברות לאפליקציה ייעודית בטלפון שלכם למעקב תמידי ויכולות להיות מחוברות גם לתשתיות תקשורת במעגל סגור. 

מצלמות אבטחה אלחוטיות:

מצלמות אבטחה אלחוטיות אלו מצלמה אבטחה המשדרות את התמונות בצורה אלחוטית למקלט אשר קולט את התמונות, הסרטונים והמידע המועבר ממצלמות האבטחה ומגבה אותן. הן נהדרות לשימוש במקום בו לא ניתן לדאוג באופן סמוי לכבלי התקשורת שמצלמות אבטחה רגילות צריכות להתחבר אליהם. כמו כן הן חוסכות בעלויות ההתקנה בדרך כלל בשל אי הצורך בכל מערכת הכבלים, ההתקנה, הקידוח בקירות ועוד. המצלמה מעבירה אותות ותמונות באמצעות הרשת האלחוטית (WIFI) אולם כדאי לדעת שטווח הקליטה כמובן מוגבל לעשרות מטרים בדרך כלל ובמקומות מסוימים הן עשויות שלא לעבוד כמו שצריך כמו מרתפים ואזורים ללא קליטה. 

מצלמות במעגל סגור:

מצלמות במעגל סגור זה משהו שיוצא לנו לראות בעיקר בסרטים וסדרות טלוויזיה אולם במקומות רבים הם נחשבים לתשתית חובה. ברשתות מזון, בתי קזינו, בניינים מאובטחים, בתי חולים ואינספור מקומות אחרים יש מצלמות במעגל סגור. גם במרכולים שכונתיים, משרדים ובתי עסק קטנים יכולים להיות מצלמות אבטחה במעגל סגור. חשוב שהמצלמות יסקרו שטחים חשובים ואסטרטגיים של מעברים או אזורים שצריכים רמת אבטחה גבוהה יותר. כמו כן חשוב שהמצלמות יהיו מחוברות היטב דרך כבלי התקשורת לחדר המצלמות וישדרגו את האותות בצורה תקינה, ללא תקלות. על המערכת להקליט ולגבות את ההקלטות של המצלמות לפי צרכי העסק.

היכן לרכוש את המצלמות?

בחירת המצלמות ומאיזה ספק לרכוש אותן היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו כיוון שאתם רוצים לוודא שאתם מתקינים מצלמות איכותיות, מתקדמות ושיש תמורה לכסף שלכם. ככל שמערך האבטחה שאתם צריכים הוא גדול יותר כך אתם צריכים לקחת בחשבון יותר ברצינות את הספק שממנו אתם רוכשים את המצלמות ואת מי אתם מזמינים שיבצע לכם את ההתקנה. חברת TECH4COM מתמחה בשיווק מצלמות אבטחה, מצלמת רשת אלחוטית וסוגי מצלמות נוספות. צרו עמנו קשר באתר  או www.com4tech.co.il או בטלפון 054-3133582 ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן