משפרים את הבית והמטבח עם חיפוי זכוכית

0
1326
משפרים את הבית והמטבח עם חיפוי זכוכית

המטבח הוא האזור המרכזי ביותר בבית. כל בני הבית מגיעים אליו מספר פעמים ביום כדי לאכול, לשתות, להכין קפה ועוד. מכיוון שאנו מבלים שעות רבות במטבח חשוב לדאוג למטבח מרווח, נקים ונעים לשהייה. בין היתר טוב לשדרג את הנראות של המטבח מפעם לפעם שיהיה שמיש גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת העיצוב. חיפוי זכוכית למטבח היא אחת האופציות הטובות ביותר לעשות זאת.

שדרוג המטבח עם זכוכית חיפוי:

שדרוג המטבח שלכם בבית יכול להיות בכמה מישורים: שדרוג השיש, הרחבת המטבח, התקנת מאוורר תקרה, החלפת כיריים, מקרר או תנור, פיצול הכיור לשניים (בשרי וחלבי) ועוד. הרעיון מאחורי שדרוג המטבח הוא להפוך אותו לשימושי ונוח יותר מבחינתנו ועל הדרך לשדרג את הנראות שלו כדי שיהיה לו יותר נעים להיות בו, לבשל, לשתות וכו'. מכיוון שהמדבר הוא חדר מרכזי בבית העיצוב שלו צריך להתאים גם לקונספט העיצובי של הבית או במקרים מסוימים לשבור את עיצוב הקונספט הזה אם תרצו. בבתים בהם המטבח מחובר עם הסלון ונחשב למטבח פתוח זה אפילו יותר משמעותי איך תעצבו את המטבח שלכם. חיפוי זכוכית למטבח יכולה לשדרג משמעותית את המטבח שלכם. מלבד שדרוג העיצוב של המטבח גם יותר קל ונוח לתחזק את הזכוכית, ניתן להתקין עליה עיצוב מיוחד לפי בחירה, היא מעניקה מראה יוקרתי ומהודר יותר והחומר אינו סופג אליו שומנים ונוזלים שונים.

חיפוי בריקים למטבח:

בריקים הם יחידות זכוכית בגדלים מוגדרים מראש שביחד אמורים להרכיב את העיצוב המיוחד שאתם רוצים במטבח שלכם. חיפוי בריקים למטבח ייעשה על ידי חבה מקצועית ומנוסה שכן יש לבצע את ההתקנה בצורה נכונה ובטוחה על פי כל התקנים הנדרשים. ניתן לבחור מבין אינספור סגנונות עיצוב מיוחדים, גדלים ומבנים שונים של הבריקים ולהתאים אותם לקירות במטבח שלכם ולסגנון העיצובי שאתם מחפשים.

חיפוי קיר זכוכית בבית:

חיפוי קיר זכוכית יכול להיעשות בכל רחבי הבית ולא רק במטבח עצמו. אם אתם רוצים להפוך קיר אחד בסלון שלכם לתצוגה מיוחדת או אפילו לשלב חלק זכוכית בחלק מהקיר כחלק מהעיצוב של הבית תוכלו לעשות זאת באמצעות גלאסי – חברה המתמחה בחיפוי זכוכית לבית. באתר תוכלו למצוא קטלוג שירותים נרחב אודות חיפויי זכוכית לבית, למטבח ולעסק. השירות כולל הובלה עד דלת הבית, התקנה מקצועית ועוד. צרו עמנו קשר באתר http://glassy.co.il או בטלפון 054-6866282 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן