אל תאטמו את העיניים והאוזניים – תאטמו את הגג

0
1025
אל תאטמו את העיניים והאוזניים – תאטמו את הגג

זה אולי לא השירות הכי פופולרי שקיים אולם מדובר בשירות חשוב מאוד שאסור לזלזל בו. אחת לכמה שנים יש הצורך לבצע איטום לגג הבית/הבניין לענייני בטיחות, נוחות, מניעת נזילות ועוד. כמו כן ישנם מקומות נוספים הנדרשים באיטום כמו בריכות, מרתפים ועוד. עבודות איטום מקצועיות נעשות על ידי חברת איטום מנוסה עם עובדים שעבדו הכשרה מקצועית בתחום, מכירים את חומרי האיטום השונים ויודעים להתאים ללקוח את סוג האיטום הנדרש למה שהוא צריך. חברת הרמטיקס עבודות איטום תשמח לספק לכם עבודות אלו בכל זמן שתרצו וכן לבצע עבודות איטום מסוגים הן למגזר הפרטי וכן למגזר העסקי.

עבודות איטום פופולאריות:

ישנן כמה עבודות איטום פופולריות. עבודות איטום שאנו יכולים להחשיב כנפוצות ביותר יהיו אלה לגג הבית או הבניין. איטום הגג ימנע את חדירת הגשמים מהתקרה אל הבית במהלך החודש. כמו כן גג חשוף אולי לא יתמוטט בחורף הראשון אולם המים יחלחלו אל הבטון ועשויים לפורר ולהחליש אותו לאורך השנים מה שבבוא הזמן, אם תאטמו את העיניים והאוזניים ותתעלמו מהמצב, עשוי לגרום חס וחלילה לנזק בטיחותי חמור מאוד ולקריסת התקרה. 

עבודות איטום פופולריות נוספות יהיו איטום של מרתפים ומחסנים, איטום מאגרי מים, איטום של מרפסות ועוד. 

איטום מרתף:

עבודות איטום במרתף הנה עבודה חשובה מאוד למניעת חדירה של מים אל המרתף וכן לחיזוק היסודות בו. המרתפים את מבנים הנמצאים מתחת לאדמה ולכן חשוב מאוד לבצע איטום מקצועי מאוד תוך התחשבות במבנה ההנדסי של המקום, בתשתיות מסביב ובתוך המרתף ועוד. איטום מרתף כולל מגוון רחב של שלבים ו2 סוגי איטום עיקריים: שלילי וחיובי. האיטום החיובי יהיה מבחוץ והאיטום השלישי יהיה מתוך השטח. כמובן שאתם צריכים לוודא את סוג האיטום הנחוץ לכם וכי לא ניתן לעשות איטום שלילי ללא איטום חיובי. כיצד עושים איטום למרתף זה כבר נושא מעמיק יותר למאמר אחר, אולם חשוב לדעת כי מדובר בעבודה לא פשוטה שצריכה להיעשות בקפידה, בזהירות ובמקצועיות רבה ולכן חשוב לבדוק היטב את אנשי המקצוע שאתם מזמינים.

איך לבחור חברת איטום?

בחירת יועץ איטום מתבססת על כמה פרמטרים עיקריים: וותק החברה והניסיון שלה, הכרה עם סוגי האיטום השונים וחומרי הגלם השונים ולאן הם מתאימים. כמו כן כדאי לקרוא המלצות על החברה. לבסוף נבחן את מחיר העבודה בהתאם לסוג האיטום שאנו צריכים, גודל השטח וכו'. 

חברת הרמטיקס מתמחה בשירותי איטום שונים לבית ולעסק ותשמח לספק לכם את השירותים המקצועיים, האחראיים והטובים ביותר. צרו קשר באתר https://hermetics.co.il או בטלפון 08-9234411 ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן