כתיבת תוכן: המילים שלך ככרטיס הביקור של המותג שבנית

0
625
קרדיט: pixabay.com

השנים האחרונות מאופיינות בצריכה גבוהה של תוכן ברשת האינטרנט. גולשים קוראים ביקורות על מוצרים לפני שהם רוכשים אותם, מגיבים לפוסטים בעמודים עסקיים ופרטיים וצופים בסמינרים מקוונים ובסרטוני וידאו. תופעת צריכת התוכן מתחילה כבר מגיל צעיר מאוד וממשיכה עד לגיל הזהב. לכן, הן עסקים קטנים והן ארגונים חובקי עולם, מבינים כי השקעה באסטרטגיה, ובתכנון מדוקדק של הטקסטים, שהחברה מציגה לעולם, תמשוך לקוחות פוטנציאליים ותמקסם רווחים. במאמר זה, נסקור בהרחבה את הדרך הנכונה לעשות זאת.

מה הלקוחות שלכם מחפשים ברשת?

הדרך המהירה ביותר לגלות מה הלקוחות שלכם מחפשים ברשת היא סקירה של התכנים המובילים בתוצאות החיפוש בנישה שלכם. למשל, אם אתם עוסקים בתחום הרפואה האלטרנטיבית, חפשו בגוגל מושגים מובילים כמו – "דיקור" או "מוצרים הומיאופתיים". תוצאות החיפוש יובילו אתכם לאתרי המתחרים, שבהם תוכלו למצוא קטגוריית מאמרים או בלוג.

השאלות והתשובות המופיעות במאמרים אלה יכולים להיות אינדיקציה לחיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אספו את הנושאים המתאימים לשירותים והמוצרים שאתם מספקים ללקוחות, ולאחר מכן התחילו פרויקט כתיבת מאמרים בכול אחד מהנושאים הללו.

אין לי זמן לכתוב!

בעיה נפוצה שיש לבעלי עסקים רבים היא למצוא את הפנאי כדי לכתוב את התכנים המעמיקים שהלקוחות שלהם מחפשים. יש הבדל בין כתיבת פוסט של חמש שורות בפייסבוק, לכתיבת מדריך בן 1,000 מילים.

למרבה המזל, כיום יש חברות תוכן המציעות בדיוק את השירות הזה. הן מעסיקות כותבים המתמחים בתחומים שונים ויכולות לספק כמות גדולה של מאמרים בזמן קצר. אם ערכתם רשימה של הנושאים שעליהם תרצו לכתוב, תוכלו להזמין אותם כמקבץ מאמרים.

תוך מספר ימים תקבלו מדריכי עומק, סקירות מוצרים, מאמרי שאלות ותשובות, תכנים שיווקיים ועוד סוגים של טקסטים שנכתבו במיוחד עבורכם. תכנים אלה לא מופיעים בשום מקום ברשת. בנוסף, החברות הללו מספקות גם שירות כתיבה לבלוג באופן קבוע. כך, תוכלו להמשיך לתחזק את האתר בפוסטים נוספים כול שבוע ולמשוך לקוחות חוזרים.

תוכן לאתרים חיצוניים

עוד היבט חשוב בתכנון אסטרטגית התוכן של המותג, הוא איתור אתרים חיצוניים שיכולים לשתף עימכם פעולה או למכור לכם "נדל"ן וירטואלי" ולהציג מאמרים עם קישור לאתר שלכם. את התכנים הללו כמובן שאתם צריכים לספק.

כדאי לכתוב מאמרים שנותנים ערך מוסף רב לקורא כמו נושאים טרנדיים הקשורים לתחום שלכם או מענה על שאלה נפוצה בנישה שלכם. אם אתם בעלי אתר של מספרות למשל, תוכלו לתת "טיפים לעיצוב שיער לחתונה" או הסבר מקיף "כיצד לצבוע את השיער בבית בצורה מקצועית?". הפרסום באתרים החיצוניים יסייע לכם למשוך לקוחות נוספים, וגם יאפשר לכם לעלות גבוה יותר בתוצאות במנועי החיפוש השונים.

רשתות חברתיות: מי מתחזק את הדף שלכם?

אם אינכם מוצאים את הזמן הדרוש לתחזוקת הדף שלכם בפייסבוק והוספת תמונות ותכנים בטוויטר ובאינסטגרם, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת תוכן המציעה כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות. מדובר בעלות מינימלית של שקלים בודדים לכל פוסט קצר כזה, שיכול למשוך לקוחות ליצור עימכם קשר.

כדאי לשלב בין פוסטים אינפורמטיביים, המעניקים ערך למשתמש לפוסטים שיווקיים, הנכתבים למטרת פרסום השירות.

בתוך זמן קצר, עמוד הפייסבוק שלכם יכול להיות מגנט ללקוחות פוטנציאליים רבים, שהפוסטים שלכם מופיעים להם בפיד. אם תצליחו לגרום לגולשים להגיב לפוסטים ולשתפם, הם יכולים להיות אמצעי נהדר לפרסום ויראלי אורגני ללא תשלום.

בנוסף על כך, אתם יכולים לשכור את שירותיה של חברת התוכן גם לכתיבת פוסטים ממומנים לפייסבוק. מדובר בשיטת פרסום המסוגלת ליצור חשיפה מהירה למותג, ומכירות רבות בזמן קצר באמצעות קישורים ישירים לעמודי רכישת המוצרים.

תוכן המתאים לחנות מקוונת

אם אתם מפעילים חנות מקוונת בתחום שלכם, שילוב חכם בין תוכן מקצועי הכתוב בעמוד יחד עם פוסט מסקרן ומושך, יכול להוביל לשורה של מכירות במספר שעות בודדות.

טיפ חשוב בנושא: תקופת החגים, החופש הגדול או כול אירוע מכירות מקוון אחר (כמו בלאק פריידי או סייבר מאנדיי) הם הזמן המושלם להעלות פוסטים המעודדים מכירות. לפוסטים אלה ניתן גם לצרף קופון דיגיטלי המניע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע רכישה מיידית.

לסיכום, התוכן באתר, ברשתות החברתיות ובאתרים המפנים אליכם, משמש ככרטיס הביקור של העסק. תכננו אותו והשקיעו בו, וכך תוכלו להזניק את העסק להצלחה תוך זמן קצר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן