לפני כל עסקה בחרו את השמאי הטוב ביותר

0
72
קרדיט Canva.com

עסקאות מקרקעין רבות נעשות מדי יום בישראל וההבדל ביניהן הוא אנשי המקצוע שמלווים אותם במומחיות שלהם וגורמים להן להיות רווחיות וכדאיות לשני הצדדים. ככל שתבחרו עורכי דין טובים יותר שיבדקו את החוזה שלכם כך גם תימנעו מטעויות ומהפסדים. ככל שתבחרו שמאי מקרקעין בצפון שמבין באמת בתחום זה כך גם תקבלו את הערכת השווי האמיתית של הנכס שלכם ותוכלו לדעת האם העסקה כדאית לכם. הערכת השווי ובדיקת הנכס נעשות בצורה מקיפה אם השמאי הוא איש מקצוע רציני ומנוסה שיודע מה לבדוק. כך תוכלו להימנע מטעויות כמו מחיר גבוה מדי על נכס שאין לו היתכנות כלכלית לפיתוח המיזם שחשבתם עליו, בגלל סיבות שונות, או קניית נכס במחיר גבוה מערכו משום שתצטרכו להוסיף כספים רבים על שיפוצו והשבחתו בגלל מצבו הרעוע שהוסתר מכם. זוהי עבודת השמאי המומחה באמת ששום דבר לא נסתר מעיניו והוא עוזר לכם להחליט. הניסיון הרב והידע המקצועי שצבר משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" מסייע לכם בכל עסקת מקרקעין שתבחרו להוציא לפועל לטובתכם.

לא חובה לשלם כל היטל השבחה במלואו

בעלי נכסים רבים לא יודעים שבין כל ההוצאות והמסים שמטילים על מי שמוכר נכס יש גם היטל השבחה שמחייב כל אחד בישראל. מה שעוד פחות יודעים הוא שיש סעיפים שונים שמאפשרים לקבל על כל שווי נכס או קרקע לפי הערכת שמאי גם היטל השבחה פטור, ואת זה יקבע השמאי. אם אתם רוצים לדעת מהו היטל ההשבחה האמיתי שאתם צריכים לשלם ואיך לנצל את ההטבות שמיועדות לכם במצבכם כדי לקבל פטור והנחות בהיטל השבחה, חשוב להתייעץ ולהיעזר עם שמאי מקרקעין מומחה בתחומו שיש לו ניסיון רב בעזרה ללקוחות בהשגת פטור היטל זה.

לכל נכס שווי אמיתי משלו

שווי נכס לא נקבע בעיתונים הכלכליים אלא על ידי שמאי מקרקעין מומחים בלבד, על פי פרמטרים שונים שמחייבים אותם להתחשב בהם. לכן, כשאתם מתפתים לעסקה כלשהי כי היה "כתוב בעיתון" שזהו ערך הנכס, אל תתפלאו לגלות את האמת המרה לאחר מכן, משום שלא נעזרתם בשמאי. יש הבדל גדול בין פרסומים שנועדו למשוך קונים לבין העובדות שמתבררות בזמן הערכת שווי מקצועית על ידי שמאי מקרקעין מנוסה ומומחה באמת. את ההישגים של עבודתו של משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" בתחום זה, אפשר לראות בעבודתו עם גופים ציבוריים ולקוחות פרטיים רבים, לשביעות רצונם המלאה. מוזמנים להתייעץ 052-3551162

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן