הכנסה מהירה באמצעות איתור כספי הפנסיה שלכם

0
1088
הכנסה מהירה באמצעות איתור כספי הפנסיה שלכם

מרבית האנשים בישראל מסתבר לא יודעים איך להתעסק עם כספי הפנסיה שלהם, מה זה אומר מבחינתם, כמה מגיע להם וכו'. אנו בחברת פסגת פיננסים מלווים אלפי לקוחות להתנהלות נכונה עם כספי הפנסיה שלהם, מסייעים להם בקבלת הלוואות מקרן הפנסיה, לפדות את כספי הפנסיה, לאתר חשבונות אבודים ועוד. מדובר בתחום אפור באופן יחסי ומסתבר שיש מיליארדי שקלים של כספי פנסיה של אנשים שאינם מודעים אליהם והם שוכבים להם סתם כך בחשבונות הבנק של חברות הביטוח. אולי גם לכם יש סכום חבוי שאתם לא יודעים עליו שמעסיק כלשהו הפקיד עבורכם או הפקדות כפולות מגופים שונים ועוד.

איך מבצעים איתור כספי פנסיה?

מסתבר שיש סכומי עתק של כספים השוכבים בחשבונות הבנק של חברות הביטוח כאשר אנשים כלל לא יודעים על קיום הכספים הללו על שמם. אף אחד לא מספר לכם על כך כיוון שככל שיש יותר כסף בחברות הביטוח הם יכולים להשתמש בו להשקעות שונות ולהרוויח מהתשואות על השקעות אלו, הם מרוויחים מדמי הניהול של הכספים שלכם גם אם אינכם מודעים לכך בכלל וככל שיש להם יותר כספים ולקוחות הם משתמשים בזה כהוכחה לכך שחברת הביטוח שלהם גדולה ומוצלחת ומגייסת עוד לקוחות. אתכם זה לא מעניין ואם יש כספים על שמכם אתם בוודאי רוצים לדעת מהם. לכן, איתור כספים פנסיה הוא הדבר שאתם צריכים לעשות ויפה שעה אחת קודם. אם תוכלו להיעזר בחברה מקצועית שתבצע את העבודה אפילו יותר טוב.

מהי הלוואה מקרן הפנסיה ומתי כדאי לקחת?

הלוואה מקרן הפנסיה היא הלוואה שניתן לקחת על חשבון כספי הפנסיה שלנו המשמשים כעירבון לקבלת ההלוואה. כמו בכל הלוואה אחרת יש הצורך להחתים ערבים או להציג ערבויות. במקרה הזה תוכלו לחסוך את הערבים והערבויות האחרות ולערוב להלוואה עם כספי הפנסיה שלכם. כל זמן שתחזירו את ההלוואה והכול יהיה בסדר אף אחד לא יגע לכם בכספי הפנסיה שלכם אולם כדי להימנע מהוצאה לפועל במידה וההלוואה לא תשולם יגבו לכם את יתרת ההלוואה מחשבון הפנסיה שלכם. הכול יהיה חתום ומאושר על ידכם במעמד קבלת ההלוואה כמובן.

החזר מס לשכיר:

במקרים מסוימים של 2 עבודות במקרים, שינויים בחוקי המיסים בישראל, שינויי סטטוס, מעבר דירה לאזורי פריפריה עם הקלות במס, התרחבות המשפחה ומקרים רבים אחרים שיכולים לעשות שינוי בסטטוס המיסים שאתם צריכים לשלם – גורמים לכך שתוכלו לבדוק אפילו קבלה של החזרי מס גם אם אתם שכירים ולא עצמאיים. צרו עמנו קשר באתר https://pisgatfinance.co.il או בטלפון 04-7707111 ונשמח לבדוק את הנושא הזה עבורכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן