פתרונות בטיחות לחניות, רכבים ומבנים שונים

0
1215
פתרונות בטיחות לחניות, רכבים ומבנים שונים

במקרים רבים בחיינו אנו צריכים לשמור על הבטיחות שלנו, של הסובבים אותנו ואפילו של הרכוש שלנו. אנו רוצים ללכת במבנים בטוחים לשימוש, לנסוע ברכב בטוח, להחנות את הרכב בבטחה, ליהנות מדרכי הליכה בטוחות, דרכים נגישות ועוד. ש.מ מיגון ובטיחות שמה לעצמה למטרה בחיים הללו להפוך את הבטיחות שלכם לתשוקה והאהבה שלה ושל בעליה. החברה מספקת שירותי איטום מעברי אש, שימוש במעכבי בעירה למבנים, עבודות איטום, שיווק אביזרי בטיחות לרכבים, לחניונים ובכבישים ועוד. 

זהירות בכבישים והתקנת במפרים:

לכל מי שיש לו רישיון עבר לבטח כבר אלפי פעמים על במפרים כאלה ואחרים. במפר תוכלו למצוא גם במושבים כאשר רוצים למנוע תאוצה של מכוניות בתוך המושב וגם באזורי מגורים בערים השונות. ישנם במפרים גדולים הנבנים מבטון וישנם במפרים כהתקנים מוכנים שמתקינים אותם כמו פס לרוחב הנתיב בכביש ואלה מסייעים בהפחתת מהירות הנסיעה בכבישים כיוון שנסיעה מהירה מאוד על הבמפרים הללו יכולה להרוס את הרכב ואנשים לא יעשו זאת לרכביהם. 

האם כדאי להתקין מראה פנורמית ברחב והיכן עוד ניתן לראות מראות פנורמיות בכביש?

מראה פנורמית זוהי מראת זכוכית המרחיבה את שדה הראייה שלנו. מראות אלו ניתן להתקין על המראות הצדדיות של הרכב שלנו להרחבת שדה הראייה שלנו והספקת זווית ראייה נוספת על הכביש ועל כלי רכב אחרים שעליו. כמו כן ישנן מראות פנורמיות גדולות המותקנות בצמתים שונים בכביש כאשר המטרה היא לאפשר צפייה בשני צדי הצומת שאנו יכולים לבצע בה פנייה ולוודא שאין כלי רכב המגיעים לכיווננו כאשר שדה הראייה שלנו חסום או לקוי לפני או עם ההגעה לצומת.

מעצור חניה לחניונים וחניות פרטיות:

מעצור חניה הוא מתקן גומי קשיח שתוכלו לראות אותו בחניונים רבים, מקורים וחיצוניים כאחד. ישנם אפילו אנשים פרטיים הרוכשים ומתקינים מעצור חניה לחניה הפרטית שלהם בבית. תפקידו של מעצור החניה הוא להוות את הקו שאסור לעבור מבחינת הרכב כדי לא להיתקע ברכב אחר החונה ממול או בקיר כלשהו ולפגוע ברכב. המיקום של המעצור הנו חשוב מאוד ויש סטנדרטים מסוימים להתקנת מעצור חניה כדי שיתאים למגוון רחב של כלי רכב בגדלים ואורכים שונים. הוא עובד בצורה כזו שכאשר תתקרבו אל הקיר או האובייקט הנמצא בסמוך לחניה גלגלי הרכב יתקעו במחסום והרכב ייעצר מבלי להזיק לו מכיוון שהנסיעה בחניה היא מאוד איטית. 

באתר ש.מ מיגון ובטיחות תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות בטיחות לחניונים. צרו קשר באתר www.shinmm.co.il או בטלפון 09-7791368 ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן