מבצעים אטרקטיביים על רהיטים – האם הם אכן משתלמים?

0
645
קרדיט: pixabay

כולנו, או לפחות רובנו, אוהבים מבצעים. ההזדמנות לקנות פריט איכותי במחיר נמוך מהרגיל מאפשרת לנו לשדרג את החיים שלנו בלי לשלם על כך מחיר גבוה, בלי להידרש להלוואות ובלי לוותר על מוצרים אחרים. בייחוד כאשר מדובר על פריטים יקרים יחסית כמו רהיטים מכל הסוגים. מצד שני חשוב לבחון היטב כל מבצע, כדי לוודא שהוא אכן מניב יחס עלות תועלת משתלם. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

מהו השווי האמיתי של הרהיט?

המידע החשוב ביותר לגבי כל רהיט שמוצע בהנחה הוא המחיר שאנחנו משלמים עליו בפועל. עבור מי שלמשל מחפש כורסאות מעוצבות מבצעים הם הזדמנות מפתה במיוחד להגיע לפריט יפהפה. באופן טבעי מי שנתקל במודעה שמציעה כורסא שכזו ב-2,100 ש"ח במקום ב-4,000 ש"ח מרגיש שמדובר בעסקה משתלמת במיוחד ובחיסכון של קרוב ל-2,000 ש"ח – אבל בסופו של דבר הוא עדיין נדרש לשלם 2,100 ש"ח עבור הכורסא, ולכן עדיף להתמקד בנתון זה ולא באחוזי ההנחה או בחיסכון. בנוסף חשוב לחפש הצעות מחיר נוספות עבור פריטים דומים, שכן בהחלט ייתכן שהם מוצעים במחירים נמוכים אפילו יותר מאלה של המבצע.

מהו מצבו של הרהיט?

המרכיב השני שלפיו נבחנת הכדאיות של כל עסקה הוא התועלת, וכדי להעריך כמה נחת תרוו מכל שולחן סלון זול, שידת טלוויזיה במבצע, מערכת ישיבה שמוצעת בהנחה וכו', חשוב לבדוק בתשומת לב רבה את המצב של הרהיט. בחלק מהמקרים המבצעים הם על פריטים מתצוגה. אם הם נשמרו היטב, כמובן שאין שום בעיה לרכוש אותם, אבל אם במהלך התקופה שבה היו מוצגים ללקוחות הם נשחקו ויש בהם פגמים נראים לעין, חשוב לקחת זאת בחשבון. בנוסף לפגמים ויזואליים, חשוב לוודא גם את רמת העמידות של הרהיטים כדי שלא תצטרכו להחליף אותם תוך זמן קצר יחסית – וכך לגלות בדרך הקשה שהמבצע לא השתלם.

מהי רמת האמינות של החנות?

כל קנייה של רהיטים כדאי לבצע בחנות בעלת רמת אמינות גבוהה, ובפרט כשאתם מנצלים מבצע. רהיטים זולים עלולים כאמור להתגלות ככאלה שלא באמת מספקים את התועלת הרצויה עקב בלאי משמעותי – אלא אם כן רוכשים אותם ממקור שאפשר לסמוך עליו, ולדעת בוודאות שמדובר במבצע אמיתי. ויטוריו דיוואני מציעה קטלוג עשיר באפשרויות, כולל רהיטים מתצוגה במחירים אטרקטיביים במיוחד. החברה שמה דגש רב על שירות קשוב וייעוץ מותאם אישית לכל לקוח, כך שכל אחד וכל אחת יוכלו למצוא את מבוקשם בכל מסגרת תקציב. מוזמנים להתקשר אל החברה בטל' 09-8910055 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן