עורך דין לענייני תאונות

0
20
תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב
קרדיט - canva

נפילה ברחוב תביעה מתייחסת לפעולה משפטית שננקטה על ידי אדם שנגרם לו חבלות כתוצאה מהחלקה, מעידה או נפילה ברחוב ציבורי או מדרכה.

תקריות אלו עלולות להתרחש עקב סיכונים שונים כגון ריצוף לא אחיד, בורות, משטחים חלקים, פסולת או תנאים מסוכנים אחרים. הנה קצת מידע על תביעות נפילה ברחוב:

אחריות

בעלי נכסים, עיריות או גורמים אחראיים אחרים עשויים להיות אחראים לפציעות שנגרמו בנפילה ברחוב אם התרשלו בשמירה על תנאים בטוחים. אחריות זו נובעת בדרך כלל מאי טיפול בסיכונים ידועים, תחזוקה לא מספקת או אי מתן אזהרות לגבי תנאים מסוכנים.

איסוף ראיות

כדי לתמוך נפילה ברחוב תביעה, על הנפגע לאסוף ראיות כדי להוכיח את רשלנותו של הגורם האחראי ואת היקף הפציעות שלו.

הדבר עשוי להיות כרוך בתיעוד זירת הנפילה, צילום תמונות או סרטונים של המצב המסוכן, קבלת הצהרות עדים ואיסוף מסמכים רפואיים הקשורים לפציעות שנגרמו.

הליכים משפטיים

נפילה ברחוב תביעה- עלולה להוביל להליכים משפטיים, לרבות משא ומתן עם חברות ביטוח או הגשת תביעה לבית המשפט האזרחי. בהליכים משפטיים אלו, על הניזוק (התובע) להוכיח כי הגורם האחראי (הנתבע) הפר את חובת הזהירות שלו וכי הפרה זו גרמה ישירות לפגיעות שנגרמו לתובע.

עו"ד תאונות

עורך דין תאונת אופנוע הוא עורך דין המתמחה בייצוג אנשים המעורבים בתאונות אופנוע. לעורכי דין אלו יש מומחיות בניווט במורכבות של תיקי תאונות אופנוע וקידום זכויות ואינטרסים של לקוחותיהם. להלן מידע על עורכי דין לתאונות אופנוע ועל השירותים שהם מספקים:

מומחיות משפטית

עורכי דין לתאונות אופנוע הינם בעלי ידע מעמיק בחוקי התעבורה, תקנות הביטוח ותביעות נזיקין הקשורות לתאונות אופנוע. הם מבינים את הדינמיקה הייחודית של תאונות אופנוע, כולל גורמים כמו נראות הרוכב, תנאי הדרך ודינמיקת הרכב, ומשתמשים בידע הזה כדי לבנות מקרים חזקים למען הלקוחות שלהם.

חקירה ואיסוף ראיות

עורl דין תאונת אופנוע עורכים חקירות יסודיות של נסיבות התאונה כדי לאסוף ראיות ולקבוע אחריות. הדבר עשוי להיות כרוך בהשגת דוחות משטרה, ראיונות עדים, ניתוח תמונות זירת התאונה, התייעצות עם מומחים לשחזור תאונות ואיסוף רשומות רפואיות הקשורות לפציעות שספג רוכב האופנוע.

לסיכום

מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין מיטל רובין, בעלת ניסיון רב בתחום נזקי גוף, נפילה ברחוב, תאונות קשות ומורכבות. חייגו למספר
050-6909500

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן