הטרנד של הזמנת שף פרטי לאירועים

0
82
קרדיט - Canva

כל מי שמקבל הזמנה לאירוע יודע שהדבר הראשון שהוא חושב עליו זה האוכל שעומד להיות מוגש ומאילו טעמים הוא עומד ליהנות. כל אחד יודע בסתר ליבו שבאירוע יש חשיבות לאוכל טעים ואיכותי במיוחד ולכן הציפייה בהחלט במקומה. על מנת לשדרג אפילו יותר את החוויה הזאת אפשר כיום להזמין שף פרטי לאירועים וכך לא להזמין שירותי הסעדה תעשייתיים. כאשר שף מגיע למקום ומבשל בעצמו אין ספק שהרמה של האוכל תהיה משמעותית גבוהה יותר. הוא יבחר בקפידה את חומרי הגלם והמרכיבים והתפריט כולו יהיה בנוי על פי הרצון של הלקוח. אפשרות זו מיועדת למי שהחוויה הקולינרית חשובה לו.

איך שף פרטי לאירועים הופך את האירוע למיוחד ומקורי?

מכיוון שאין עדיין הרבה אנשים שמזמינים שף פרטי לאירועים הרי שמי שכן עושה את זה עומד להפתיע בגדול את האורחים שלו. שף הוא איש מקצוע מנוסה שיידע לתת את כל העצות וההמלצות בנוגע לבחירת המנות, לשילובים בין מנות שונות, להתאמה בין מנות עיקריות לתוספות ובין היינות לקינוחים או המנות האחרונות. בסופו של דבר כל אחד מהאורחים יידע להרגיש ולהעריך שכאן מדובר ברמה אחרת של אוכל ולשימת לב לפרטים הקטנים. האוכל יהיה כל כך טעים וייחודי שהוא יהיה מה שהאורחים יזכרו לאחר האירוע יסתיים.

תהליך העבודה עם שף מקצועי

חשוב להתרשם ממגוון רחב של תפריטים ומנות שהשף מציע, מהגמישות שלו להתאים מנות ייחודיות או מרכיבים ייחודיים בעת בניית תפריט לאירוע וכמובן לשימוש בחומרי גלם לא פחות ממעולים. כך אט אט מוצאים שף פרטי לאירועים שיהיה הכי מתאים לאירוע הקורם עור וגידים וללא ספק לאחר שהוא יכיר את הלקוח ויבין את מהות האירוע – הוא יידע בדיוק איזה תפריט יהיה הכי מתאים לקונספט או לציפייה של האורחים ושל בעל האירוע. שף מנוסה יהיה מה שיעשה את ההבדל.

השף ניסן מוכתר מציע הגעה שלו אל האירוע שלכם והכנת האוכל לאורחים עם מיטב חומרי הגלם המובחרים והאיכותיים ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן