עורך דין להסדר וגביית חובות

0
167
עו
קרדיט: קנבה

עורך דין להסדר חובות מתמחה בניהול משא ומתן עם נושים בשם אנשים פרטיים או עסקים להסדרת חובות שטרם עומדים על הסכום הנמוך מלוא הסכום.

עורכי דין אלו פועלים על מנת להגיע להסכמה המקובלת הן על החייב והן על הנושה, לרוב מקטינים את סכום החוב הכולל ומסייעים לחייב להימנע מפשיטת רגל.

תפקיד

אחד מתפקידיו העיקריים של עורך דין להסדר חובות הוא להעריך את מצבו הכלכלי של הלקוח ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לפיתרון חובותיו.

זה עשוי להיות כרוך במשא ומתן עם נושים להורדת הסכום הכולל המגיע, הקמת תוכנית תשלומים או בחינת אפשרויות אחרות להפטרת חובות.

עורכי דין להסדר חובות הם מנהלי משא ומתן מיומנים הפועלים להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיהם.

הם מבינים את המורכבות של החוקים והתקנות להסדר חובות ומשתמשים בידע זה כדי לקדם את האינטרסים של לקוחותיהם.

לסיכום

בנוסף למשא ומתן מול נושים, עורך דין להסדר חובות מעניקים ללקוחותיהם ייעוץ וייצוג משפטי לאורך כל תהליך הסדר החוב. הם מבטיחים שלקוחותיהם מבינים את זכויותיהם וחובותיהם על פי החוק ומסייעים להם לנווט בכל נושא משפטי שעלול להתעורר במהלך תהליך הפשרה.

גביית חובות

עורך דין גביית חובות במרכז מתמחה בייצוג נושים, כגון עסקים או אנשים פרטיים, בגביית חובות של חייבים.

תפקידם העיקרי הוא להבטיח שלקוחותיהם יקבלו תשלום עבור חובות המגיעים להם, תוך שימוש באמצעים חוקיים כדי לחייב את החייבים לשלם.

אחת מהאחריות המרכזיות של עורך דין גביית חובות במרכז היא לבחון את פרטי החוב ולהעריך את האפשרויות המשפטיות העומדות לרשות הלקוח שלו לגביית החוב.

הדבר עשוי להיות כרוך בשליחת מכתבי דרישה לחייבים, ניהול משא ומתן על תוכניות תשלום או נקיטת הליכים משפטיים, כגון הגשת תביעה משפטית, לצורך גביית החוב.

ניסיון וידע

עורכי דין לגביית חובות במרכז בקיאים בחוקים ובתקנות לגביית חובות, המשתנים לפי תחום שיפוט.

הם מבטיחים שמאמצי הגבייה שלהם עומדים בחוקים אלה, לרבות חוק גביית חובות הוגן (FDCPA) בארצות הברית, האוסר על שיטות גביית חובות פוגעניות, מטעות ובלתי הוגנות.

בנוסף לייצוג נושים במאמצי גביית חובות, עורך דין לגביית חובות מספק ללקוחותיו גם ייעוץ משפטי והכוונה לגבי שיטות עבודה מומלצות לגביית חובות ואסטרטגיות למיצוי הסיכוי לגבות את החובות המגיעים להם.

לסיכום, אם אתם זקוקים לעורך דין גביית חובות שצבר ניסיון רב וידע עשיר מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין דניאל לוין הררי והם ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ויעיל. מוזמנים ליצור קשר במספר 052-605-2903

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן