נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול

0
317
Credit: Pixabay.com

אירועים פליליים הם בדרך כלל אירועים מאוד מורכבים שיש בהם יש צורך לפעול במהירות בכדי לשמור על האינטרס האישי שלכם וכדי לצמצם את מידת המעורבות שלכם באירוע. לא משנה איזה סוג של אירוע פלילי עומד לפניכם, כאשר המשטרה מגיעה והחקירה מתחילה, יש לכם רק הזדמנות אחת לקחת את עצמכם בידיים בשיחת הטלפון הכי חשובה שאתם צריכים לבצע. ולכן, כדאי לפנות כמה שיותר מוקדם לעזרת עורך הדין אלון שליכטר, מומחה למשפט פלילי ודיני תעבורה, כדי לקבל יעוץ וכדי לצמצם את הנזקים עוד לפני שמתחילה החקירה.

שיחת הטלפון האחת – שתשנה את החיים שלכם

יש כל כך הרבה סוגים של אירועים פליליים שבהם המשטרה מתערבת והיא יכולה בו במקום להתחיל לחקור את המעורבים באירוע. קטטה אלימה, עבירות תנועה קשות או כל עבירה פלילית אחרת, עלולות לסבך אתכם בחקירה מורכבת עם תוצאות שישפיעו על כל החיים שלכם. בסיטואציה כזו, יש שיחת טלפון אחת שאתם צריכים לבצע, לפני כל החלטה אחרת. ואנחנו כמובן מתייחסים אל שיחת הטלפון שאתם חייבים לבצע כדי למצוא עורך דין פלילי מומלץ שיכול לתת לכם ליווי לאורך הדרך.

כשיש הוכחות בשטח – לא כדאי לכם לדבר ללא עו"ד

האתגר הגדול ביותר שצריך להתמודד איתו בתהליך של חקירה פלילית הוא העובדה שיש למשטרה יכולת להציג הוכחות. למשל, כאשר המשטרה עוצרת אתכם בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא תבצע בדיקת אלכוהול בדם. מה שעלול לייצר הוכחות מספריות לעבירה שלכם, ולכן, הניסיון של עורך הדין שלכם בהתמודדות עם אירועים מהסוג הזה הוא קריטי ואתם חייבים לוודא שהוא נמצא בסביבה כדי להגן עליכם.

האחריות לתת ייעוץ – משפיעה על הליך החקירה כולו

עורך דין מקצועי לא משאיר אתכם לבד במהלך חקירה, אבל גם מכין אתכם לתהליך החקירה עצמו. אם יש לכם זמן להתכונן לחקירה, למשל עם הוזמנתם לחקירה ושוחררתם הביתה לפני החקירה, חשוב לקבוע פגישת ייעוץ לפני חקירה עם עורך הדין שלכם. בפגישה תתאמנו על כל תרחישי החקירה האפשריים, תבנו קו הגנה שמבוסס על חומר הראיות ועל העדות שלכם ותוכלו לדעת בדיוק מה אתם רוצים לומר לחוקרים כדי להגן על עצמכם. מה שאומר שיש לכם אינטרס לדחות עד כמה שאפשר את שלב החקירה, כדי לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין מיומן בתחום הפלילי.

ליווי לאורך כל שלבי החקירה הפלילית הוא זכות הבסיסית שעומדת לכל אחד ואחת מאתנו לפי החוק בישראל. ולכן בסיטואציות כאלה אתם רוצים לפנות לעזרת עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה, כדי לקבל את הייעוץ המקצועי והטוב ביותר שקיים כיום בתחום, ולדעת שאתם מיוצגים על ידי מומחה אמין שדואג לאינטרס שלכם. לפרטים נוספים התקשרו למשרד – 054-6762373.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן