מערכת חשמל סולארית עצמאית

0
133
מערכת חשמל סולארית עצמאית

התקנת מערכת חשמל סולארית עצמאית מתאימה לגופים עסקיים, מוסדיים ופרטיים שמעוניינים לייצר בעצמם את כל החשמל שהם צורכים או לפחות את חלקו. החשמל שמיוצר ממערכות סולאריות נמכר לחברת החשמל עם אפשר להפחתת צריכה אישית. מערכת חשמל סולארית עצמאית פותרת את בעיית אספקת החשמל במקרים של מגורים באזור מרוחק/מבודד שאינו מחובר אל רשת החשמל. חברת אור-סולר מתמחה בהתקנת מערכות חשמל סולאריות ושאר פתרונות אנרגיה ירוקים. פנייה אל חברת אור-סולר מבטיחה לכם מענה מקצועי, מפורט ואדיב, חייגו עכשיו ותגלו שגם אתם יכולים להפוך ליצרני חשמל.

מרכיבים של מערכת חשמל סולארית עצמאית:

  • לוחות סולאריים
  • בקר טעינה
  • מצבר
  • ממיר מתח

היכן מתקינים את הלוחות הסולאריים?

התפקיד של הלוחות הסולאריים (פאנלים סולאריים) הוא בקליטת כמות מקסימלית של אנרגיית שמש למטרת הפיכתה לאנרגיה חשמלית. על כן, יש להתקין את הלוחות במיקום חשוף לשמש. גג המבנה הוא המקום בו מתקינים את הלוחות בעוד צוות מקצועי בוחר בקפידה את המיקום ואת הזווית בה יוצבו הלוחות.

מה זה בקר טעינה?

בכל מערכת חשמל סולארית עצמאית תמצאו בקר טעינה שאחראי לקבל את האנרגיה הסולארית שמיוצרת על ידי הלוחות ולהעביר אותה אל המצבר. בקר הטעינה מעביר את האנרגיה באופן שאינו פוגע במצבר ומונע טעינה גבוהה מדי או זרם חוזר אל הלוחות הסולאריים. תכנון מקצועי של מערכת חשמל סולארית עצמאית יכלול בקר טעינה תואם הספקים. כאשר בקר הטעינה אינו תואם את המערכת אנרגיה רבה עלולה ללכת לאיבוד.

תפקיד של מצבר במערכת סולארית

המצבר אוגר את האנרגיה שמיוצרת ומאפשר שימוש קבוע או מתוזמן. בזכות המצבר האנרגיה הסולארית נשמרת וניתנת לשימוש בשעות החשכה. המצבר הוא אחר הרכיבים הכי יקרים בכל מערכת חשמל סולארית עצמאית כך שכדאי להשתמש בו נכון. יש להקפיד שלא לפרוק את המצבר עד להתרוקנות מלאה. כמו כן, חשוב לאוורר את המצבר.

המפתח למערכת סולארית רווחית ואיכותית הוא תכנון מקצועי וקפדני. חברת אור-סולר מתמחה בפתרונות אנרגיה ויודעת להתאים לכל לקוח את המערכת שמתאימה לו, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים והזמנות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן