מי ביקש פרחים חיים ולא קיבל

0
67
קרדיט לתמונה: unsplash.com

אין כמו פרחים חיים. לא כאלו שנשארים על מדף חנות פרחים בירושלים או במשתלה בישוב הקרוב, אלא בבית הפרטי. זו המסקנה הקבועה של כל חוקר שנכנס לעובי הקורה ומנסה לחדש משהו בתחום ההשפעה של פרחים וצמחייה על בני האדם מכל הבחינות. מתברר שאחד הכוחות החזקים ביותר בטבע הוא הכוח העדין והמופלא של צמחים חיים. לא בכדי הם מכונים חיים, שהרי כידוע יש להם חיים ונשימה משל עצמם, והם אפילו תורמים בכך באופן מעשי למדדי החמצן העולמיים סביבם. אז למי שאוהב פרחים עד כדי שיגעון, וגם למי שלא מתחבר לרעיון ולא מבין מה עושים איתם, פיונה, חנות פרחים בירושלים שיש בה אהבה עצומה ובלתי נגמרת לפרחים, צמחים וגם הרבה מעבר מציעה לכם מידע מרתק על הצמחים המדהימים הללו ועל הטבע הקסום שמוצע לכל אחד מאיתנו. אתם מוזמנים להצטרף למסע, מי יודע, אולי תשתכנעו בסופו להשקיע מעט יותר בגינה המוזנחת מאחורי הבית.

פרחים חיים משפיעים על תפקודי הרגש

מחקרים מבוססים קובעים כי לצמחייה יש כוח מדהים על נפש האדם. אלו מחקרים מערביים לחלוטין שאינם מבוססים על שיטות ומיסטיקות מן המזרח הרחוק, אלא נשענים על מחקרים טהורים המודדים באופן מקצועי ומהימן את המדדים הרגשיים של בני אנוש. לפי מחקרים אלו, אשר גם אתם מוזמנים ויכולים להצטרף אליהם בעצמכם ולנסות עליכם, על בני הזוג או הילדים, ניתן לזהות שינוי חיובי ממשי באיזוני הנפש, ברוגע, באיכות החיים וביכולת פתירת בעיות אצל אנשים שחיים בסביבה טבעית פורחת. אמנם בעולמנו המתקדם העדפנו את הנוחות הטכנית של חיינו על פני הנוחות הרגשית, מה שגרם לרובוטיקה ומכניקה בלתי נשלטים של העולם שסביבנו, עד שבלתי ניתן כמעט למצוא שטחים ירוקים משמעותיים ברחובות, ובמגדלי המגורים חצר פורחת לשאיפת אוויר ורגעי מנוחה קצרים ומשמעותיים זה ממש לא מרשים מישהו, אבל אתם מוזמנים לנסות ולראות עד כמה זה משפיע עליכם.

תפקודי מוח

המוח מתפקד במיטבו פי כמה כאשר הנפש נינוחה. גם זאת תוכלו לראות בעצמכם מתוך ניסיון חייכם, לחץ, סטרס ומצבי מתח רגשי הופכים את המוח לאיטי, מורידים את הריכוז ופוגמים בביצועים המחשבתיים שלנו. זו העבודה שנפגעת ראשונה, וגם יכולת ההתנהלות היומיומית, תכנון זמן, פתירת בעיות ספונטנית וכל מה שדורש את הריכוז והמחשבה במהלך היום עלולים לחוות ירידה משמעותית בתקופות של חוסר איזון רגשי.

מוזמנים להיכנס לפיונה, חנות פרחים בירושלים שיש בה את כל מה שהנפש שלכם זקוקה לו. האתר שלנו מציע לכם הכל.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן