מבצעים את החקירות על הצד הטוב ביותר

0
65
קרדיט Canva

חוקרים פרטיים מבצעים חקירות כלכליות, אישיות ואחרות עבור לקוחות. הצורך הוא בחשיפת מידע מוסתר היכול להועיל להם בנסיבות שונות. את המידע אוספים בדרכים ושיטות מגוונות. ברשותם רישיון רשמי והם פועלים על פי חוק. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

חוקרים פרטיים – מגישים דו"חות מפורטים

חוקרים פרטיים  מבצעים את החקירות על הצד הטוב ביותר ומגישים דו"חות הכוללים את כל הממצאים שהתגלו. ניתן למצוא חקירות מסוגים שונים כאשר הכלכליות והאישיות הן בין המבוקשות ביותר. חקירות כלכליות נועדו להשגת מידע על אדם החייב כסף למוסד פיננסי וטוען כי הוא מחוסר אמצעים. על אחר שהגיש תביעה לביטוח לאומי והמוסד רוצה לבדוק מצבו הבריאותי וכן הלאה. אחרות הן עקב חשש להונאה בחברה או למסירת מידע סודי, לריגול תעשייתי וכדומה. חקירות בין אישיות הן לרוב, לגילוי בגידות, להסתרת מידע על רכוש מבן זוג ועוד. את המידע אוספים ממקורות שונים ובין היתר: מאגרי  מידע, תצפיות ומעקבים, האזנות טלפון, ציתותים ועוד. עושים שימוש במצלמות כולל כאלו עם עדשות מיוחדות, משקפות מעולות, מכשירי הקלטה ועוד. הדו"ח המוגש כולל בתוכו מלל, צילומים, הקלטות, תמלול שיחות ועוד.

פעילות חוקית

הלקוח מקבל את הדו"ח לידיו ומחליט על פי ממצאיו על דרך הפעולה הרצויה לו. עבודת החוקר נעשית תחת הוראות החוק ויש לכך סיבות חשובות. ראשית, הוא חושש לאבד רישיונו אבל גם כי המידע שנאסף אמור לשמש את הלקוח בנסיבות שונות כולל בבתי משפט. מידע שהושג בדרך לא חוקית אינו קביל. עלויות השירות נקבעות על פי סוג החקירה, הדרכים להשגת המידע ההשקעה  הכספית בה ועוד.

שירות יעיל

חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, חקירה מוקפדת, הגשת דו"ח מפורט, מתן עדות בבית משפט על פי צורך ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת אחרים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן