מה צריך לעשות כדי להתמודד עם הפרעות קשב ולקויות למידה?

0
445
קרדיט: freepik

אחרי חודשים ארוכים של המתנה ושל תהליכים מקצועיים, הילד שלכם סוף סוף קיבל את התוצאות של האבחון המקצועי שהוא ביצע ואתם מבינים שהתוצאות דורשות תשומת לב מיוחדת. אמנם לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז הן לא בעיות רפואיות, אבל הן בהחלט דורשות התאמות ושינויים באורח החיים של הילד ושל שאר בני המשפחה והסביבה הקרובה שלו. אבל מה בדיוק אתם צריכים לעשות כדי להקל על הילד שלכם? הצוות המקצועי של מכון זרחין כאן כדי לענות.

לא משנה באיזה גיל – צריך לקבל ליווי מקצועי

הדבר הראשון והחשוב ביותר זה צריך להבין לגבי אבחנה של אתגרי למידה, לקויות למידה או בעיות קשב וריכוז הוא שצריך לקבל ליווי מקצועי. מכון זרחין לאבחון לקויות למידה מאפשר לכם להבין איזה סוג של עזרה מקצועית אתם צריכים לקבל, למשל תמיכה רגשית, הדרכה קוגניטיבית או ליווי ברמה הלימודית. כל זאת על בסיס המצב הייחודי שבו הילד שלכם נמצא כעת, אבל גם בהתחשב בפוטנציאל העתידי להתמודדות עם הבעיות ויצירת שגרת חיים שמתאימה לצרכים שלו.

הכירו את הבעיה, כמו שאתם חווים אותה

כשמקבלים אבחנה של הפרעות קשב וריכוז לעיתים קרובות צריך לעבור תהליך אדפטציה, התאמה ולמידה. הילד צריך ללמוד איך להתנהל כאשר קיימת כותרת כזו שמלווה את החיים שלו, ואתם בתור הוריו צריכים לקבל החלטות שישפיעו על ההווה אבל גם על העתיד שלו. לכן, אתם צריכים ללמוד להכיר את ההבחנה הזו אבל בתנאים שלכם ובקצב שלכם, על מנת לסייע לו לממש את הפוטנציאל הטמון בו על הצד הטוב ביותר, ולהתגבר על הקשיים בדרך.

למדו לחיות לצד האתגרים האישיים שלכם

מחקרים מגלים כי העזרה של שירותי הוראה מתקנת, רופאים ומומחים מקצועיים אחרים מהווה רשת תמיכה שתשנה את כללי המשחק עבור הילד שלכם, ולכן אתם וודאי רוצים לתת לזמן לעשות את שלו ולתת לילד שלכם להתגבר על הקשיים שלו בהתאם ליכולות שהוא מציג בליווי הנכון. על מנת לסייע לילד בטווח הארוך, מומלץ בתור הוריו לתת גיבוי לכל אנשי המקצוע איתם הוא מטופל, גם כאשר הוא לא ממש מתלהב מהתהליכים שהוא צריך לעבור וחושש מהאתגרים שבדרך.

אנחנו אנשי הצוות המקצועיים של מכון זרחין, נשמח לתת לכם את כל הליווי המקצועי והאישי שאתם צריכים לקבל, כאשר אתם מתמודדים עם אבחנה של בעיות קשב וריכוז ולקויות למידה ורוצים לדאוג לעתיד של הילד ושל המשפחה שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה ניתן לפנות לטלפון מספר 050-4200291.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן