כל סוגי המוניות בכתובת אחת

0
308
מוניות לנכים
קרדיט: moniothazafon

כאשר עולה הצורך בשירותי הסעות במוניות, הבקשות יכולות להשתנות בין אדם לאדם. כאשר, יש אנשים אשר יחפשו אחר הסעות לנתב"ג, יש כאלו אשר יהיו מעוניינים בהסעות למקומות קרובים ויש כאלו שיזדקקו לשירותי הסעות עבור נכים.
ההמלצה היא למצוא כתובת איכותית, אשר ערוכה לספק מענה על כל אותן דרישות וצרכים, כך שניתן יהיה ליצור עם החברה קשר בכל סיטואציה בה יעלה הצורך במוניות או בשירותי הסעות.

מוניות לנתבג

אין דרך יותר נוחה ונעימה להגיע לנתבג מאשר במונית מאובזרת וממוזגת, אשר תדאג לאסוף מהבית ולהביא את הנוסעים עד לכניסה לנתבג. יש לא מעט חברות אשר מציעות מוניות לנתבג, כאשר, כל מה שצריך לעשות לצורך המטרה, זה פשוט לבחור בחברה המתאימה.
בהליך הבחירה, מומלץ לשים דגש על פרמטרים כמו: פריסה גיאוגרפית של שירותי ההסעה, ניסיון ורמה מקצועית, צי הרכבים/ המוניות, זמינות וכמובן, היכולת לספק לענות על דרישות מיוחדות – במידה ויש כאלו.
דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבחור בחברה המתאימה ביותר עבור הסעות לנתב"ג.  

מוניות לנכים

מי שמחפש אחר מוניות לנכים, יהיה זקוק למוניות מרווחות, אשר מושם בהן דגש על נושא הנגישות. לא כל חברת מוניות מציעה שירות שכזה, לכן, בהליך בחירת חברת מוניות, כאדי לבדוק לצד כל הפרמטרים אשר יבטיחו את השירותים הטובים ביותר, גם את הנושא של מוניות המיועדות עבור נכים – יש לבדוק שהמוניות מתאימות לסוג הנכות ולכמות האנשים עבורם מיועדת ההסעה.

מונית נגישה לנכים

מונית נגישה לנכים היא מונית אשר מיועדת באופן פרטני לאנשים עם מוגבלות ושיש לה רישיונות מיוחדים ופרטניים, אשר ניתנו לה ממשרד התחבורה. במוניות אלו, אמור להיות מותקן מעלון או מעקה הרמה עבור כיסא גלגלים.
מבחינת עלויות הנסיעה, התמחור אמור להיות זהה לזה של נסיעה במונית רגילה – כך שאם אתם זקוקים למונית נגישה, כדאי שתהיו מודעים גם לפרט זה, על מנת לקבל שירותי הסעות במחירים הוגנים.

מעוניינים בשירותי הסעות או במוניות לנכים?
לא משנה לאן אתם רוצים להגיע, תשמחו לגלות שהגעתם לכתובת הנכונה למטר, כאשר, חברת "מישל מוניות והסעות הצפון" ערוכה לספק לכם מענה כל צורך ודרישה לגבי הסעות בכל הארץ וזאת לאורך כל שעות היממה.
מוזמנים להתקשר למספר טלפון – 052-2479742 להציג את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מההסעה ותוכלו להיות רגועים בידיעה שנהג מקצועי, אדיב ומנוסה יגיע עד אליכם במועד אשר נקבע על ידכם.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן