לימודי הבטחת איכות

0
136
לימודי הבטחת איכות
קרדיט Canva

לימודי הבטחת איכות מכסים את הידע הדרוש לרכישת כישורים להערכת ביצועי מוצרים וחומרים במהלך ייצור, עיבוד ומשלוח. במכללת אורנס לניהול בע"מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, התלמידים לומדים גם את השיטות להערכת האופן בו מוצרים פועלים בשוק, אסטרטגיות לתיקון בעיות איכות ושיטות לניתוח שביעות רצון משתמש הקצה. תוכנית הקורס מאפשרת התמחות מסוימת, בדרך כלל בייצור, מזון או רפואה. הבטחת איכות היא תהליך שמבוצע כדי לוודא שמוצר או שירות יהיו באיכות הגבוהה ביותר ויעמדו בציפיות הלקוח. תהליך זה חשוב לבניית אמון עם לקוחות והשפעה על מוניטין עסקי. תעשיית הייצור הציגה לראשונה את מודל הבטחת האיכות כדי לוודא הפצת מוצרים באיכות גבוהה בלבד, ומאז כל מגזר מיישם תהליכים אלו כדי לעמוד באותן ציפיות שתעשיית הייצור הציבה לעצמה.

ידע בסיסי במסגרת לימודי הבטחת איכות

תוכנית לימודי הבטחת איכות מספקת לתלמידים את הידע הבסיסי בשיטות למדידת איכות בתוך תהליכים. התלמידים לומדים את המרכיבים המאפיינים הבטחת איכות כמו יעדים ואמות מידה, והקורס זה מכסה גם את העבודה והפילוסופיות של מובילים בתחום, כמו גם מגמות בתעשייה, תקנים, והאופן בו הבטחת איכות מתייחסת להתמחויות בייצור, מזון, שירות או תרופות. חלק מהותי מתוכנית הקורס כולל שיעורי כולל השלמת עבודה בכיתה ועבודת מעבדה. פיתוח מיומנויות לבירור העדפות הלקוחות והאופן בו ניתן לספק לפתרונות לצרכיהם באמצעות הצגה או התאמה של אמצעי בקרת איכות היא היבט חשוב נוסף של לימודי הבטחת איכות. התלמידים לומדים להפעיל אמצעי בקרת איכות מתאימים ולעקוב במידת הצורך אחר התוצאות. הם לומדים שיטות נפוצות לשביעות רצון לקוחות באמצעות בקרת איכות וחוקרים מגמות של הבטחת איכות.

בשורה התחתונה, כדי להתמחות בתחום, חשוב ללמוד במרכז לימודים מוסמך

במכללת אורנס לניהול בע"מ שיש לה ותק של שנים רבות בתוכניות מקיפות של קורסים מובחרים, התלמידים שלנו לומדים אצל מיטב המומחים בתעשייה ויכולים, לאחר סיום לימודי הבטחת איכות, להתחיל לעסוק בתחום. במהלך השיעורים ולאחריהם, הם מקבלים ליווי של המרצים בקורס ויוצאים עם ידע מקיף, תיאורטי ומעשי, לעבודה המשתלמת בתחום בקרת איכות. בקרו באתר

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן