כמה צעדים שיש לעשות בדרך להקמת עסק

0
233
בדיקת זכאות להלוואה
credit: canva.com

הקמת עסק היא חלומם של רבים. האפשרות להתפרנס מדבר שמקימים בעשר אצבעות מדבר להרבה מאוד אנשים. הפיכת תחביב כמו אפיה, בישול, יצירה ועוד למקצוע ומקור פרנסה נעשתה פופולארית מאוד בשנים האחרונות. עם זאת, חשוב לזכור שהקמת עסק, גם אם הוא בתחום אהוב עליכם, דורש צעדים שיאפשרו את צמיחתו, גדילתו והפיכתו למקור מפרנסה קבוע ומכניס. הדבר הראשון והחשוב הוא להסתכל רגע קדימה ולהגדיר את המטרות שלכם לטווח הרחוק, הבינוני והקרוב. חשוב לבדוק האם יש לכם מקורות מימון כרגע משלכם כמו פיקדונות או כספים אחרים הנמצאים בצד או האם צריך לפנות לגורמים חיצוניים לשם כך. חשוב לקחת בחשבון שעד שעסק הופך להיות מכניס הדבר יכול לקחת זמן ולכן כדאי להצטייד ברזרבות. אנו ב NPI מציעים ליווי ויעוץ פיננסי לצד מציאת מקורות מימון והלוואות בתנאים הטובים ביותר שניתן.

לבדוק את כל האופציות להשגת מימון

כמו שתמיד אמרו לנו ולימדו אותנו, כסף לא גדל על העצים. אם אתם עומדים לפתוח עסק והסכום שיש לכם כחיסכון בצד אינו מספיק, .תצטרכו לפנותה לגופים פיננסיים שונים אשר מציעים הלוואות. הגורם הראשון שעליו חושבים לגבי בדיקת זכאות להלוואה הוא הבנק, אך הבנק לא ממהר לתת את הסכום הנדרש כשמדובר על עסקים חדשים. חשוב לזכור שהבנק הוא גוף עסקי המחפש להרוויח ולכן ייתן הלוואה כשיוודא שיש לה כיסוי. זכאות להלוואה לא חייבת לבוא דווקא מצד הבנק בו מתנהל החשבון שלכם. ישנם בנקים אחרים שמציעים הלוואות כמו גם גופים פיננסיים אחרים כמו חברות ביטוח, בתי השקעות, חברות כרטיסי אשראי ועוד. אנו עושים עבורכם בדיקה כוללת ומקיפה כך שבסופו של דבר תוכלו לצאת עם הלוואה בתנאים מתאימים לכם.

לתת לעסק שלכם את כל הסיכויים להצלחה

מקורות מימון משמעותיים ומהימנים הם כלי חשוב מאוד שיאפשר לכם לקדם את העסק ולהקדיש זמן ואנרגיות לדברים שיקדמו אותו כמו שיווק והגעה ללקוחות וכמובן פיתוח הצד המקצועי, הצטיידות בכל מה שצריך כדי לאפשר לעסק להתקדם ועוד. הלוואה חוץ בנקאית לעסקים נותנת לכם את האוויר לנשימה שאתם צריכים, את האפשרות להתקדם בקצב שלכם ללא לחץ ולהשקיע, כי בתחילת הדרך צריכה להיות השקעה של כסף וגם של זמן ואנרגיות עד שהעסק יתחיל לרוץ ולספק רווחים. אנו ב NPI נלווה אתכם ונציג בפניכם אפשרויות מימון לאחר בדיקה  מקיפה מול מגוון גופים שאנו נמצאים איתם ובקשר מתמיד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן