טיפול זוגי בתל אביב – למי זה מומלץ?

0
152
credit: canva.com

קשיים בזוגיות הם לא דבר נדיר, ובדיוק כמו שאדם עבור עצמו יכול לגשת לטיפול, הרי שגם במקרה של בני זוג ישנן אופציות שונות עבור טיפול זוגי. המטרה בטיפול זוגי היא פתירה של מחלוקת, אי הבנה או כל דבר אחר אשר מעיב על מערכת היחסים הזוגית ומחבל בסיכויים שלה להתקיים לטווח ארוך. במקרים כאלו מומלץ לפנות אל ייעוץ זוגי בתל אביב.

התועלת

יש מי שמטילים ספק בתועלת של ייעוץ זוגי, אך תופתעו לגלות כי זוגות רבים פונים לייעוץ זוגי. בין אם מדובר על התרופפות התשוקה והעניין בין בני הזוג, או למשל על בגידה. גם במקרים של חוסר הסכמה לגבי חינוך הילדים או פשוט כאשר לא מצליחים להבין אחד את השני, מומלץ מאוד לפנות לקבלת ייעוץ זוגי.

התהליך

תהליך של ייעוץ זוגי בתל אביב מאפשר לבני הזוג להכניס לחייהם נוכחות של צד ג' ניטרלי, בעל הסמכה טיפולית. בתהליך כזה בני הזוג לא נמצאים רק עם עצמם כמו בחיים, אלא הם מקיימים ביניהם תקשורת זוגית בנוכחות של אדם שלישי. המטרה היא לאפשר לבני הזוג לצאת מתוך הקיבעונות שלהם, לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על מערכת היחסים, כמו גם כלים ותרגילים שמטרתם לשפר את התקשורת.

השיטה

שיטת הטיפול עבור ייעוץ זוגי אשר הוכיחה את עצמה היא nlp. מטפל nlp מומלץ יאפשר לבני הזוג להציף את הבעיות שלהם, כאשר המטפל ישלב אלמנטים טיפוליים כמו תרגילים, שיחות ומקרי בוחן שונים שמטרתם לפתור את הבעיות. בין אם מדובר על שינוי החשיבה, השפה או ההרגלים של בני הזוג – הרי שהמטפל הינו בעל היכולת וההבנה על מנת לבחור שימוש בכלים שונים להשגת שיפור זוגי.

אם אתם מעוניינים בייעוץ זוגי בתל אביב ע"י מטפל nlp מומלץ – הרי שכדאי מאוד לקבל המלצות וחוות דעת. פנו אל מטפל או מטפלת מומלצים המתאימים עבורכם, ותוכלו לקדם את הזוגיות שלכם במקום ללכת לאחור. חשוב לציין כי התהליך דורש רצון של שני בני הזוג והבנה כי התהליך נועד לשפר את המצב.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן