חתימה על מסמכים

0
293
קרדיט: Freepik.com

מי מאתנו אינו חותם או נכון יותר, היה חותם על מסמכים על בסיס קבוע שלא לומר כמעט יומיומי? היינו מוצאים את עצמנו חותמים על טפסים שהיינו מקבלים מהבנק לאחר כל ביצוע פעולה, היה עלינו לחתום אחר כל ביצוע עסקה בכרטיס האשראי, וכמובן שכל פעולה שבצענו במשרדי מע"מ דרשו כולם חתימות על מסמכים. כל זה הפך זה מכבר להיסטוריה ולנחלת העבר. היום כמעט הכול נעשה בפלטפורמות דיגיטליות כאשר אנחנו חותמים כמעט על כל מסמך באמצעים דיגיטליים. כשאנחנו באים לבנק, כשאנחנו נכנסים לדואר וגם כשאנחנו עושים קניות בסופר אנחנו מבצעים חתימה על מסמכים. האצבע החותמת היא זו שמחליפה את כל הניירת ואת כל החתימות שהיו עד לא מזמן.

101 דיגיטלי לנוחיותכם

כל אדם שעובד ביותר ממקום אחד או שהוא מבקש ליהנות מהפחתה בתשלומי המס, חייב לעבור דרך משרדי המע"מ או לשלוח באמצעות המעסיק. שם עליו למלא טופס לצורך תיאום מס וכך הוא יכול ליהנות מתשלומי מס מינימליים. אז אם עד לא מזמן היה צריך למלא את הטופס במשרדי מע"מ ולהגיש אותו לפקיד שיטפל בטופס ויזין את התכנים הרלוונטיים במחשב, הרי שהיום גם זה כבר נעשה באמצעות המדיה הדיגיטלית. אנחנו כבר לא צריכים להגיע למשרדי מע"מ לצורך מילוי טופס 101,בעזרת 101 דיגיטלי, אנחנו לא צריכים אפילו לצאת לשם כך מהבית. אנחנו יכולים להוריד את הטופס באמצעות האינטרנט ולמלא אותו באמצעות המחשב וכך להגיש אותו לגורמים הרלוונטיים. ברור שזה חוסך לנו הרבה זמן וגם לרשויות מדובר בפרוצדורה הרבה יותר קלילה ומהירה הנעשית ללא מאמץ כמעט וללא צורך בהעסקת צוות שיטפל במסמכים.

מילוי טפסי pdf לשיפור העבודה

כל הטפסים נשמרים בדרך כלל בפורמט של PDF. אז עד לא מזמן פשוט היה צריך להדפיס את הטפסים על מנת למלא אותם ואחר כך היה צריך להחזיר את הטופס החתום והממולא לידי הגורמים הרלוונטיים והם היו צריכים לתייק את המסמך או לסרוק אותו ובקיצור, פרוצדורה לא קלה. היום, כאשר ישנה האפשרות של מילוי טופס באמצעים מקוונים הרי שהחיים הפכו להיות הרבה יותר קלים עבור כולנו, הן עבור האנשים שצריכים למלא את הטופס והן עבור הרשויות או החברות השונות שאמורות לקבל את הטפסים ולטפל בהם לצורך השמירה, התיוק והארגון.

חשוב לדעת שלצורך הכנת טפסים דיגיטליים מהסוג הזה יש להיעזר בחברה מקצועית המציעה את השירות הזה ומבצעת אותה עבור הלקוחות בצורה הכי טובה. מילוי טפסי pdf אפשרי בזכות אי פורמס המציעה את כל הפתרונות ואת כל מה שצריך כדי לייעל את העסקים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן