בחירת מעצבת פנים מנוסה בתל אביב והסביבה

0
165
קרדיט https://kerrenor.co.il/

בשביל ליהנות מבית מושלם ואיכותי באזור המרכז כדאי  לפנות אל מעצבת פנים במרכז אשר תדע לעצב ולתכנן את הבית באופן מושלם וייחודי וכן תדע לתת את הדגשים החשובים לה. בבחירת מעצבת הפנים ישנם מספר דגשים והם:

  • ניסיון – הניסיון הינו חשוב והכרחי, וכן מעצבת פנים מנוסה תדע לתת לכם נקודת מבט אחרות שלא חשבתם עליהם קודם לכן.
  • התאמה– מעצבת פנים מנוסה לעצב את הבית בצורה הרמונית, תוך יצירת קשר עיצובי בין חללי הבית השונים, התאמה בין צבעים לריהוט וטקסטיל.
  • חומרי גלם – מעצבת פנים מיומנת עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים אשר תואמים את סגנון העיצוב הרצוי ואת טעמו של הלקוח. כך למשל בסגנון עיצוב כפרי יעשה שימוש רב בחומרים טבעיים כמו עץ ואבן.

אודליה ברזילי היא בעלת משרד בוטיק אשר מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים. אודליה נהנית מתהליך משותף עם הלקוחות ומחוויית עיצוב הבית. היא עושה זאת תוך ניסיון רב ומקצועיות רבה.

תכנון יוצא מגדר הרגיל

אחד מסגנונות עיצוב הבתים המיוחד ביותר זה ללא ספק עיצוב פנים יוקרתי שכן סגנון עיצוב זה ניחן במגוון דברים ייחודיים אשר נמנה אותם כעת והם:

  • בית מאובזר שישרת היטב את דייריו: בתים המאובזרים במערכות חכמות הופכים את חיי הדיירים לנוחים משמעותית. זהו אחד המאפיינים של דירות יוקרה. מעצבת פנים בעלת ניסיון רב תוכל לשלב מערכות כאלה כך שאיכות החיים תהיה גבוהה.
  • חללים- שימוש בתקרות גבוהות וכן בחללים מיוחדים, טכניקות עיצוב מיוחדות אשר הופכות את העיצוב ליוקרתי ומיוחד.
  • התאמת תקציב – אחד הדגשים החשובים בעיצוב פנים יוקרתי הוא התאמת התקציב, שכן לפי התקציב נדע את טווח המחירים שנרצה להשקיע בעיצוב הבית.

אז איך מעצבים?

כדי לעצב בית או נכס אחר ברמה גבוהה וללא פשרות יש צורך במעצבי פנים מנוסים ואיכותיים שיש להם את כל הכלים  לעיצוב בית מושלם ואיכותי. אודליה ברזילי הינה מתמחה בכל הקשור לתכנון אדריכלי ועיצוב פנים. אודליה הינה בעלת ניסיון רב בתחום וכן הינה בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים, והכי חשוב: אהבה גדולה לעיצוב. לפרטים נוספים וייעוץ חייגו: 052-2301678 והיא תשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן