איך לבחור וילונות מעוצבים לבית ולמשרד?

0
1284
איך לבחור וילונות מעוצבים לבית ולמשרד?

וילונות מאז ומתמיד היו פריט דקורטיבי להוספה לבית. עוד בעת העתיקה עשו שימוש בווילונות מסוגים שונים ואפילו היו תולים שטיחים בכניסה לאוהלים ולבית כמעין דקורציה. לאורך השנים התפתח מאוד תחום הווילונות וכיום יש עשרות סוגים שונים של עיצובים מכל רחבי העולם המקשטים בתים, משרדים ומקומות נוספים גם כאן בישראל. מבין המבחר העשיר, הסגנונות, העיצובים, הצבעים והעובדה שניתן להתאים את המידה לכל חלון ולכל צורך – הופכים את בחירת הווילונות לקשה ומאתגרת יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת וילונות מעוצבים לבית ולמשרד.

טיפים לבחירת וילונות מעוצבים לבית:

  • סוג הווילון – ראשית יש להתחשב בסוג הווילון המועדף עליכם. כדאי לבדוק קטלוג של וילונות מסגנונות עיצוב שונים כדי לבחור את זה המתאים לכם ביותר. הוא צריך להתאים לכם מבחינת יתר העיצובים בבית/במשרד, מבחינת הצבעים האפשריים להשגת הווילון, מבחינת אפשרויות הצללה, בידוד מחום/קור וכמובן באופן כללי צריך להתאים לטעם שלכם.
  • בידוד ממזג האוויר – הווילון אומנם לא צריך להגן עליכם מהגשם אולם כן יכול להגן עליכם מהשמש. כמו כן גם בחודשי החורף הקרים ובוודאי בחודשי הקיץ החמים, וילונות מעוצבים מסוגים מסוימים יכולים בהחלט לבודד חום וקור הנכנסים אל המקום וכך למעשה לאפשר שהייה נוחה ונעימה יותר בבית.
  • עיצוב – הסגנון העיצובי של הווילון צריך להתאים לעיצוב החלל, לרהיטים ולצבעים הבולטים באותו חלל. 
  • סטייל – אם אתם מעצבים את הבית שלכם בסגנון איטלקי למשל אולם תרצו לשלב וילונות מסגנונות עיצוב איטלקיים ולאו דווקא וילון ישראלי, רומני או וילונות מסוגים אחרים.
  • מטרת השימוש – וילונות לבית בעלי מטרות שימוש שונות לרוב ממשרדים, קליניקות ועוד. בבית אנו רוצים להשקיע בווילון איכותי שקל לנקות, שלא צובר הרבה אבק ולכלוך, שמתאים לסגנון העיצובי ויכול להשתלב היטב בעיצוב הכללי. במשרד או במקומות אחרים הווילון צריך להיות יותר פרקטי עם אפשרות להצללה טובה יותר, סגירה ופתיחה נוחה ומהירה של הווילון וניקוי מהיר באמצעות מטלית ללא צורך בפירוק וכיבוס הווילונות.

וילון גלילה זברה – מתי מומלץ?

וילון גלילה זברה הוא בעצם מעין וילון פסים שתוכלו לראות במשרדים רבים, קליניקות, בתי ספר וקומות רבים נוספים. עיצובים מיוחדים ומודרניים של וילון זה יכולים גם להתאים לשימוש ביתי. 

בחירת וילונות למשרד:

חברת ברוך וילונות מתמחה בהתאמת וילונות למשרד, וילונות לבית ווילונות למקומות נוספים. החברה מספקת מגוון רחב של וילונות מעיצובים וסגנונות שונים. ניתן לבחור את צבע הווילון והמידות בהתאם לקונספט הנבחר ואנו נגיע עם משלוח עד אליכם. צרו קשר באתר https://bvilonot.com או בטלפון 052-6620062 ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן