טיפים לבחירת חברת הובלות במרכז

0
1048
טיפים לבחירת חברת הובלות במרכז

לכל אדם יש לפחות מספר פעמים בחיים שהוא זקוק להובלה. בין אם מדובר בהובלה של משרד, הובלה של ציוד בעסק או הובלה של דירה או חלק ממנה. ברוב המקרים נצטרך חברת הובלות, גם אם מדובר על העברת מקרר או כמה רהיטים בלבד. יש דברים שלא נכנסים לנו ברכב, לא תמיד נוכל לעמוד במעמסה הפיזית של סחיבת הריהוט ולעתים גם לא נרצה לפרק ולהרכיב מחדש רהיטים רק כדי שייכנסו ברכב המשפחתי בשביל לחסוך קצת כסף על מוביל. במקרים אלו ואחרים נצטרך לעשות שימוש בחברת הובלות עם עובדים מנוסים ואחראיות על ההובלה שלנו. הובלות אשכנזי נמצאת אתכם ברגעים האלה.

שירותי הובלות במרכז – איך לבחור את החברה המתאימה לכם?

  • סוג ההובלה – ייתכן ואתם צריכים הובלה קטנה של כמה פרטים ובכך משאית קטנה עשויה להספיק. אם חברת ההובלות איננה בעלת משאית קטנה היא עשויה להוציא משאית גדולה, לערבב אתכם עם סוגי הובלות נוספים ולגרום לבעיות פוטנציאלית של ערבוב הסחורה או אי הגעה בזמן. כמו כן משאית גדולה תהיה הוצאה גדולה יותר לחברת ההובלות ולכן זה עשוי להתבטא גם בהצעת המחיר שתקבלו. לעומת זאת אם תצטרכו הובלה גדולה ולחברת ההובלות אין משאית גדולה ייתכן והיא תצטרך לעשות 2 נגלות או יותר וגם זה עשוי להתבטא בסופו של דבר במחיר עבורכם. דבר נוסף הוא שאם אתם צריכים שירותי הובלות במרכז וודאו שהחברה אכן מהמרכז ולא צריכה להגיע מקצה הארץ כדי לספק לכם את ההובלה.
  • זמינות – האם החברה יכולה לספק לכם את שירותי ההובלה בדיוק בימים ובשעות שאתם צריכים? במקרים מסוימים בעת איחור בפינוי הדירה/המשרד/הנכס אתם עשויים לחטוף קנס.
  • מחיר – פרמטר חשוב בכל שירות שכדאי להשוות מחירים ולבדוק.
  • ביטוח – האם אתם מקבלים ביטוח תכולה על המוצרים שלכם? חשוב בעיקר כאשר מעבירים דירה או ציוד יקר ממקום למקום.
  • שירותים נוספים – האם אתם זקוקים גם לשירותי פירוק, הרכבה ואריזה? שירותי אחסון לזמן מסוים עד שהנכס החדש יתפנה? שירותי נגרות? ועוד.

הובלות בפתח תקווה בכל סדר גודל:

מאות הובלות מתבצעות בפתח תקווה במהלך כל שבוע, בין אם מדובר בהובלות של דירות או הובלות קטנות. אם אתם גרים בעיר או עוברים לגור בעיר וזקוקים לשירותי הובלות בפתח תקווה אנו נשמח לספק לכם אותם במחיר הטוב ביותר ועם שירות חם, אוהב ומקצועי. 

הובלות קטנות בתל אביב:

אם אתם צריכים הובלות קטנות בתל אביב של פריט אחד, שניים או כמה פריטים – אנו נשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. תקף בעיקר במעבר בין משרדים קטנים, דירות חדר, מעונות סטודנטים ועוד. צרו קשר באתר https://hovalot-ashkenazi.co.il או בטלפון 03-6888834 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן