פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים

0
1043
פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים

קשה לדמיין את החיים שלנו ללא תקשורת, מחשבים, אינטרנט, טלפונים ועוד. עד לפני כמה עשרות שנים חיו ללא טלפונים, ללא אינטרנט, ללא מחשבים ועוד. מוצרי התקשורת המובילים מבחנה מדעית היו בעיקר שייכים לצבא של כל מדינה, לטלוויזיה שהחלה להתפתח וכו'. כיום קשה לדמיין בית ללא תשתיות תקשורת מתקדמות, כל שכן משרד או בית עסק ללא רשתות תקשורת. באמצעות כבלים מיוחדים המחברים אותנו מגוף תקשורת אחד לאחר (כמו שני מחשבים או יותר, חיבור לטלוויזיה, לנקודת חשמל, לנקודת תקשורת אזורית ועוד) ניתן יהיה להעביר מידע ממקום למקום במהירות מדהימה. בין התשתיות השונות יש הבדל מהותי המשפיע על נפח העברת המידע, על מהירות הגלישה, על אבטחת המידע ועוד. אנו בחברת אשר תקשורת נשמח לבנות עבורכם את תשתיות התקשורת המתקדמות והאיכותיות ביותר כיום.

רשתות תקשורת מחשבים:

מחשבים הם כלי בלתי נפרד מכל עסק כיום. עושים בהם שימוש לניהול מלאי, לניהול עבודה מול הלקוחות, לקבלת הזמנות, להעברת מידע ומסרים בין העובדים וההנהלה, לתפעול מערכות פנימיות של החברה ועוד. רשתות תקשורת מחשבים יהיו קריטיות לתפעול מוצלח ושוטף של הארגון. כדאי להשתמש בתשתיות תקשורת מתקדמות ואיכותיות עם אבטחת מידע גבוהה, מהירות תפעול גבוהה וכמה שפחות סיכוי לתקלות. מה שמוביל אותנו לתשתית הסיבים האופטיים.

תשתית סיבים אופטיים או תשתית אחרת?

תשתית סיבים אופטיים נחשבת לתשתית המתקדמת ביותר בעולם כיום. היא מבוססת על סיבים אופטיים שהם בעצם כבלי תקשורת המורכבים מחוטים דקים העשויים זכוכית או פלסטיק ויכולים להכיל אפילו מאות חוטים בכל כבל. טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת להעביר מידע רב בנפח בלתי מוגבל כמעט ובמהירות הגבוהה ביותר מבין יתר התשתיות הקיימות כיום. עבור עסקים תשתית זו נחשבת ליתרון משמעותי על פני המתחרים ובכלל לתפעול שוטף נוח, יעיל ומתקדם של העסק. בין היתרונות השונים של הסיבים האופטיים:

  • אבטחת מידע מוגברת – סיבים אופטיים לא פולטים קרינה אלקטרומגנטית ולכן ניתן למצוא ציטוטים או גניבת מידע מצד ג'.
  • מאפשר טווח שידור ארוך יותר מכבלים רבים.
  • רוחב פס – ניתן להעביר כמות אדירה של מידע במהירות וללא הפרעות יציבות וגלישה.
  • עמידות גבוהה יותר לאורך הזמן מאשר תשתיות אחרות.
  • ועוד..

קבלן תשתיות תקשורת מומלץ:

על מנת להתקין תשתיות תקשורת מתקדמות בעסק, להקים רשתות מחשבים מתקדמות המותאמות אישית לצרכי העסק צריך קבלן תשתיות תקשורת איכותי ומקצועי בתחום. אשר תשתיות תקשורת היא חברה הנחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום זה ותשמח לספק לכם את השירות המקצועי ביותר. צרו קשר באתר https://ashercom.com או בטלפון 1-700-505-616 ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן