טיפים והמלצות למארגני חתונות קטנות

0
1136
קרדיט: eve-events.co.il

מאז פרוץ מגפת הקורונה קיום חתונות גדולות הכוללות 300-400 איש, נעשו לא אפשריות. הדבר הוביל לקיום חתונות קטנות ומצומצמות ומשפחתיות. סביר להניח כי  גם לאחר שחרור ההגבלות רבים יבחרו להתחתן בחתונה מצומצמת וזה בשל אווירת המשפחתיות והביתיות, על כן חתונות קטנות ומצומצמות יהפכו הפכו למגמה נפוצה הרבה יותר מבעבר. בכתבה זו ניתן מספר טיפים לכל מארגני החתונות הקטנות.

קיום חתונות קטנות ומצומצמות התקיימו מאז ומתמיד. אך לאחר פרוץ מגפת הקורונה חל שינוי חזק בכל הקשור לקיום חתונות. תחילה נאסר על קיום חתונות כלל,  לאחר מכן נוצרו הגבלות בכמות המוזמנים והמשתתפים, רבים כתוצאה מכך התחתנו בחתונה מצומצמת וקטנה ובגינות ובתים פרטים וקיימו אירועים קטנים. קיום חתונות קטנות ומצומצמות הפכו לנפוצות יותר ויותר, ורבים התאהבו בסגנון המשפחתי והחם. אם גם אתם מתכננים להתחתן בחתונה קטנה, משפחתית ומצומצמת, הכנו למענכם מספר טיפים ודגשים לקיום חתונה קטנה, בשיתוף עם איב אירועים, אולם המתמחה בקיום חתונות מסוג זה.

טיפים ודגשים לקיום חתונות קטנות ומצומצמות:

בחירת אולם ייעודי לחתונות קטנות עד בינוניות- כאשר אנו מתכננים חתונה קטנה ומצומצמת, או כל אירוע קטן אחר, לגודל האולם או גן האירועים יש משמעות רבה. מה הכוונה? כאשר אולם האירועים גדול מאוד ולעומת זאת כמות המוזמנים קטנה, הדבר עלול ליצור תחושה של מחסור, דלילות ו-"ריקנות" ביחס כמות המוזמנים לחלל האירוע. לעומת זאת כאשר האירוע מתקיים באולם ייעודי לקיום אירועים מסוג זה נוצר איזון בין כמות האורחים לחלל.

סידור מרווח של השולחנות- כאשר אנו מתכננים אירוע קטן ומצומצם לסידור השולחנות יש משמעות רבה. סידור מרווח של שולחן משולחן יצור פיזור מלא של כמות המוזמנים באירוע. לעומת זאת סידור השולחנות בגוש אחד, כאשר השולחנות צמודים זה לזה, יגרום לתחושת ריקנות בשאר חלל האולם, ויצור מצב של נראות ריקה ביחס כמות השולחנות והמוזמנים וגודל האולם.

בחירת עיצוב המוסיף חום ומשפחתיות– אחד היתרונות הבולטים של קיום חתונות קטנות ומצומצמות ואירועים קטנים, הוא אווירת החום והמשפחתיות. על כן מומלץ ורצוי יהיה לעצב את חלל האולם בסגנון אשר מוסיף לאווירה החמימה, הפשוטה והמשפחתית. זאת כמובן ניתן לבצע בעזרת סידורי פרחים וצמחייה, שילוב אלמנטים עיצוביים של עץ קש ונירות, ונורות קטנות. ובכלל עיצוב וסידור שולחנות בסגנון כפרי יתאים מאוד לחתונות מסוג זה, ויוסיף לאווירה החמה והעוטפת של האירוע.

אם אתם מחפשים אולם לאירוע ייעודי לאירועים מצומצמים וקטנים, איכותי ומקצועי פנו אל איב אירועים, הממוקם בתל אביב. לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן