כיצד לנהל נכון את כלכלת המשפחה?

0
1006
קרדיט: pixabay

כלכלת המשפחה

עמיחי מרקס, יועץ לכלכלת המשפחה, ליווה מאות משפחות בישראל בשנים האחרונות לחופש כלכלי ושמע אינספור סיפורים. המסקנה שהגיע אליה עמיחי מכל השנים הללו הוא שהכול אפשרי. משפחות שנמצאו בברוך כלכלי עמוק חשבו שלא יוכלו לצאת מזה וחיו מהלוואה להלוואה. כבר כשהחלו את תכנית הליווי המקצועית החלו לראות שינוי במצבם הפיננסי. זה היה תהליך שלקח מעט זמן, אך לבסוף הם יכלו ליהנות מאורח חיים בריא יותר מבחינה פיננסית ולחיות ללא דאגות כלכליות. אם אותן משפחות יכלו לעשות את השינוי ולהצליח גם אתם יכולים.

 

כיצד מנהלים את כלכלת המשפחה בצורה נכונה?

זו אומנם לא שאלה שעונים עליה בכמה נקודות, אולם יש כמה עקרונות שכל משפחה חייבת לקבל כדי להצליח בתהליך:

  • אמונה – ראשית על המשפחה להאמין שהיא יכולה לעשות שינוי. עליה להאמין גם ביועץ הכלכלי שלה, שכן ללא כימיה אתו ושיתוף פעולה הרי שלא יהיה ניתן להגיע לתוצאות. האמונה מתבססת או על רצון עז לעשות שינוי בחיים או מתוך צפייה בדוגמאות של משפחות אחרות והבנה שזה אפשרי.
  • תכנית ליווי מקצועית – לאחר אפיון המצב הכלכלי של המשפחה, הכרת בני המשפחה, הביטחונות, הפיקדונות והנתונים הפיננסיים של כולם ניתן יהיה להכין תכנית פיננסית; תכנית שתוביל אתכם צעד אחר צעד בדרך לעצמאות פיננסית וניהול כלכלת המשפחה בצורה נכונה וטובה יותר.
  • קבלת החלטות נכונות – אחד הדברים שבני המשפחה ילמדו בתהליך הוא איך לקבל החלטות פיננסיות נכונות וטובות יותר גם בעתיד. צריכים לקבל החלטה בנוגע לשינוי מקום מגורים? מחזור משכנתא או איחוד הלוואות? השקעה של אירוע גדול? רוצים להתחיל להשקיע בנדל"ן/בבורסה? החלטות בנוגע לפנסיה ולביטחונות? ועוד…

 

ניהול כלכלית משפחתי נכון מתחיל היום

עמיחי מרקס הוא בעל הסמכה מקצועית בייעוץ פיננסי למשפחות, מאמן ויועץ מקצועי, בעל תואר שני, מרצה ומנחה סדנאות. כל אלו, לצד 15 שנים של ניסיון בתחום וליווי משפחות, הכינו אותו לפיתוח ארגז כלים מתקדם לניהול כלכלת המשפחה – ובאמצעות תכנית הליווי המקצועית כל משפחה תוכל להפוך את מצבה הכלכלה ולהפוך את המינוס לפלוס. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן